40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej tjejer! Var på KUB idag och allt såg toppen ut! Vi har berättat för familjen nu och dom blev nästan gladare än vi haha:)
Nu är första milstolpen nådd!
[quote=78246466][quote-nick]3hjärtan skrev 2017-12-04 20:03:34 följande:[/quote-nick]Grattis till kub! Vad fick ni för siffror?[/quote
Tack!
1:3060 på DS och 1:20000 på Tr 13 & 18
Nupp 1.5mm
Men vår donator är 31 så vet inte hur det skulle sett ut med min ålder.
[quote=78246466][quote-nick]3hjärtan skrev 2017-12-04 20:03:34 följande:[/quote-nick]Grattis till kub! Vad fick ni för siffror?[/quote
Tack!
1:3060 på DS och 1:20000 på Tr 13 & 18
Nupp 1.5mm
Men vår donator är 31 så vet inte hur det skulle sett ut med min ålder.
Nu hänger jag inte med? Är det inte din ålder dom räknar på då?
Lägger man inte ihop bägge föräldrarnas ålder?
Hej tjejer! Var på KUB idag och allt såg toppen ut! Vi har berättat för familjen nu och dom blev nästan gladare än vi haha:)
Nu är första milstolpen nådd!
Grattis, skönt!! Vilken vecka är du i (du har kanske skrivit det ovan men jag har glömt)?
Första rejäla kväljningarna på morgonen idag. Vecka 5+0 och CD36. I somras när det blev MA kräktes jag första gången på CD 44. Med mina barn sedan tidigare har jag börjat kräkas ett par dagar efter positivt test, samt innan jag ens testat. Men jag hade längre cykler då och var mer avslappnad (var ju tio år yngre). Cykler på 28-35 dagar och började fundera över utebliven mens när det gått en vecka typ. Sedan i somras har jag medicin i badrumsskåpet redo. Mitt graviditetsillamående är inte att leka med. Kräkas tjugotalet gånger närsomhelst på dygnet i över 20 veckor och lite mer sporadiskt fram till förlossningen. Jag både hoppas och bävar nu, alltså.... Men medicin hjälper något, i alla fall. Får se hur det blir imorgon