40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hoppar in här. Ett kort tag eller ända fram till BF, det får vi se. Precis plussat så är supernojig att det ska bli mf :( Är på Äl+12 i dag så har inte bim förrän på fredag.
Är 41 år med 2 barn på 10 och 12 år från en tidigare relation. Min sambo har inga egna barn så det blir vårt första och mitt tredje.
Slänger in morgonens test från testlagret. Känns det "lagom starkt" för att vara på äl+12? Tänkte ta ett digitalt på bim!
Hoppar in här. Ett kort tag eller ända fram till BF, det får vi se. Precis plussat så är supernojig att det ska bli mf :( Är på Äl+12 i dag så har inte bim förrän på fredag.
Är 41 år med 2 barn på 10 och 12 år från en tidigare relation. Min sambo har inga egna barn så det blir vårt första och mitt tredje.
Slänger in morgonens test från testlagret. Känns det "lagom starkt" för att vara på äl+12? Tänkte ta ett digitalt på bim!
Hej! Testade positivt imorse så allt är nytt och något ofattbart. Hoppas bara allt går vägen nu. Jag har bf 7/8 och fyller 41 om ett par veckor. Hoppas vi kan bli ett gäng som kan följas åt. :)
Grattis till plusset.
Tycker det ser alldeles lagom starkt ut för äl+12.
Min förra grav som slutade i mf så hade jag svaga sträck på öl +17 och de utväcklafrs dåligt.
Denna gången så fick jag ett starkt test på äl+ 17 så det känns bra.
Visst är det konstigt att man väntar 4:e barnet och det känns liks konstigt, spännande och roligt som alla andra gångerna.
Det ser bra ut tycker jag, det ser ut typ som mitt Man kan jämföra med mitt ÄL+12 fr i somras. Slutade ju med MA, men det visste jag inte då. Plus att det var första gången jag provade såna stickor. För tio år sen blev jag liksom supergravid och kräksig innan jag ens testat mig...
Hej!
Får man vara med här trots att jag har BF i början av maj? Har inte hittat någon annan grupp för oss äldre gravida, och i många trådar är det väldigt många yngre med.
Jag är iaf 43 år och väntar mitt tredje barn. Har sen tidigare en flicka på 11 och en pojke på 8, och det här blir första barnet med min nya. Vi har gjort nipt test och vi väntar en frisk flicka. Det kändes väldigt skönt att få det beskedet då vi var med om ett avbrytande i början av året. Det visade sig på nipt testet den gången att fostret hade en kromosomavvikelse, trisomi 18.
Hoppar in här. Är 37 år. Med 3 barn 7. 9 och 11 år.
Slutet av förra året ett sent avbrytande pga ds som visade sig på kub, gick vidare med nipt och sen fostervattenprov. Dock var det T18 som kub visade. Medans nipt och fostervattenprov sa T21 ( downs syndrom)
Sen mf i juli och ett mf i september. Juli fick jag hjälp att blöda ut allt och i september skötte kroppen det och blödde bara 1 vecka då.
Kommer absolut göra kub igwn och försöka tigga åt mig ett nipt. Annara betalar vi nog ett nipt själva efter kub.
Bf juli/August så precis plussat! Men kommer set verkligen gå vägen?? Efter all skit så känns det som mina chanser för en bebis e över?
Fyller 40 nästa år, plussade imorse
Jag och min man har två döttrar på 8 och 11 år men försöker få en "sladdis". Om allt går fint så blir det en liten i augusti
Ja nu är det nervösa dagar. Så mycket vanligare med mf efter 40 har jag läst. Vågar inte ens ringa BM och boka någon tid än. Var över 10 år sedan min son föddes. När gör man nipt? Även om det kostar enorma pengar så vill vi göra det! Och när gör man kub?