40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Jag vet inte om jag kvalar in här. Är 37 år med 3 barn sedan innan och har just plussat. Min sambo däremot är 50 och har inga barn sedan tidigare.
Hej
Är 41 och har bf i juni med mitt andra barn. Har en dotter sedan tidigare på 15 år.
Hej!
Tack!
Vul gick bra:)
Fast det blev vanligt UL utanpå.
Men ett hjärta som tickade. Var i v 6+3 ca:)
Och grattis till er andra och håller tummarna
Hej!
Tack!
Vul gick bra:)
Fast det blev vanligt UL utanpå.
Men ett hjärta som tickade. Var i v 6+3 ca:)
Hej
Är 41 och har bf i juni med mitt andra barn. Har en dotter sedan tidigare på 15 år.
Grattis! Du får absolut hänga med oss här :)
Jag har känt att det nästan är genant att säga att vi håller på att försöka få barn för att jag tycker att jag är för gammal, jag är 43 min sambo 44. Jag tänker framåt, mitt barn är fortfarande tonåring när ja (förhoppningsvis!) går i pension... Är jag fånig som tänker så? Om inte denna graviditeten lyckas, hur länge ska man hålla på?
Vad tycker ni?
Hej!
Känner mig oxå jättegammal (41, blir 42 i april).
Ju mer jag läser desto mer förvånad blir jag över att jag är gravid. Testade en månad utan skydd och då tyckte jag att jag hoppade över ägglossningen (kände mig inte helt redo).ä
Men blev gravid ändå.
Tror det är väldigt individuellt. Har flera kompisar som lämpat med ivf efter 40. Några har lyckats:).
Sen har jag mammas kusin som va "steril" (enligt flera doktorer) men blev gravid när hon va 44 och fick barn när hon va 45. Min kusin va också över 40.
Håller tummarna för alla oss:)
Lite frågor ang fosterdiagnostik. Ska ni göra? Vad i så fall?