• Nikkis

40+ med BF sommaren 2018

Hej!

Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?

• Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018
  • Linnet1976

Jag hade molnande och stickande värk de första två veckorna... ganska mycket faktiskt. Men jag tycker det känns annorlunda mot mensvärk.

• Letgoddecide

Sömnlös och grubbel just nu Så irriterande, borde ju egentligen vara glad. Vul nu på fredag. Ödesmättat. Tiden segar sig fram. Ingen att ventilera med förutom min man, eftersom ingen annan vet. Less på att låtsas att allt är "som vanligt" inför närstående. Skulle vara ännu värre utan den här tråden dock...Hoppas på att vara glad igen imorgon och att få sova lite

• Jag är bara jag

Sista hcg taget idag så nu gäller det. VUL bokat till den 19:e. Betydligt tidigare än sist, men vill ha det gjort före jul.

• Kanskeigen
    Letgoddecide skrev 2017-12-07 02:11:53 följande:

Sömnlös och grubbel just nu Så irriterande, borde ju egentligen vara glad. Vul nu på fredag. Ödesmättat. Tiden segar sig fram. Ingen att ventilera med förutom min man, eftersom ingen annan vet. Less på att låtsas att allt är "som vanligt" inför närstående. Skulle vara ännu värre utan den här tråden dock...Hoppas på att vara glad igen imorgon och att få sova lite

Hoppas du har haft en glad dag. Imorgon har du Vul! Håller tummarna.
  • Kanskeigen
    Jag är bara jag skrev 2017-12-07 18:11:25 följande:

Sista hcg taget idag så nu gäller det. VUL bokat till den 19:e. Betydligt tidigare än sist, men vill ha det gjort före jul.

Vilken dag i graviditeten blir vul på för dig?
  • Letgoddecide
    Kanskeigen skrev 2017-12-07 20:35:53 följande:

Hoppas du har haft en glad dag. Imorgon har du Vul! Håller tummarna.

Tack Mycket bättre nu. 2 timmar kvar till vul
  • Jag är bara jag
    Kanskeigen skrev 2017-12-07 20:36:53 följande:
    Vilken dag i graviditeten blir vul på för dig?
    9+6. Gjorde v.13 sist vilket var det senaste som går.
  • Rindi

Nu har jag också bokat tid för tidigt UL, det blir den 22/12 och då ska jag vara i v 7+3. Jag hade tänkt ta en vecka senare egentligen men det är ju mellandagar och inte plättlätt att hitta tider. Bara hålla tummarna för en fröjdefull jul :-/

• LinuteFrance

Hej!

Jag fyller 38 om ca en månad och har försökt att bli gravid i över ett år...men utan resultat ????

Har en som på 7 år från första äktenskapet.

Jag börjar förlora hoppet. Känner mig gammal.

Hur fort gick det för er, tjejer?..

• 3hjärtan
    LinuteFrance skrev 2017-12-10 09:49:55 följande:

Hej!

Jag fyller 38 om ca en månad och har försökt att bli gravid i över ett år...men utan resultat ????

Har en som på 7 år från första äktenskapet.

Jag börjar förlora hoppet. Känner mig gammal.

Hur fort gick det för er, tjejer?..

Började sommaren -16. Detta är 4e gången jag är gravid. Så mitt problem är att det ska gå vägen men blir gravid fort. Blir också snart 38 och antar åldern spelar rätt stor roll in där.
Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018