40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Är det någon mer som har rosa flytningar här ( eller haft) och ev någon liten blidstrimma i flytningen och allt varit bra med bebis ändå?
Haft dessa rosa flytningar i en vecka nu, som iof avtagit senaste dagarna men i morse kom det igen :(
Har symptom och mår mer och mer illa och på VUL i torsdags så pickade hjärtat. Blir ju supernojig!!
För mig har det inte varit bra då. Men vet många som haft så och allt gått bra! Så tror allt går bra för dig!
Man kan ju ändå inte göra något mer än att gå på sina VUL och hålla tummarna hårt.
Hur länge blödde du och när kom missfallet?
Ni som mår illa,har ni viss dagar som är bättre?
Är inne på min andradag nu med bara lätt illamående. Rädd det är dåliga tecken. V 7+6
Är inne på min andradag nu med bara lätt illamående. Rädd det är dåliga tecken. V 7+6
Usch skulle hållt käften och njutit den stunden det varade. Spytt ordentligt så jag tror jag ska kvävas vid ett par tillfällen ikväll. Så jäkla jobbigt
Haha, samma här! Jag tänkte skriva tidigare idag att jag tyckte att jag inte mådde så illa som jag borde i ett par dagar nu. Sen åkte jag och hämtade barnen. I skolans trapphus fick jag tvärstanna mitt i steget och djupandas, i kapprummet vända rygggen till och kväva två rejäla kväljningar och efter en evighetslång halvtimme hem rusade jag med jackan på in på toan hemma och spydde. Då hade jag ändå tagit medicin innan jag åkte för säkerhet skull
VUL idag och barnet lever! Så inställd på motsatsen att jag inte riktigt fattat än.