40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Önskar verkligen också att man kunde tänka så. Tycker det kan gå i några dagar men sen kommer man in i samma spår igen. Kanske svårt med våra erfarenheter. Och inte gör ens ålder det lättare, jag läste att du är 37, jag är 38. Snart fredag, håller tummarna att allt ser fint ut!!! Vi har tid den 3/1 för Nipt och VUL men funderar på om vi ska försöka ta det i mellandagarna istället.
Hej kan ni få en tid för nipt i mellandagarna ifall ni vill? Skulle hemskt gärna göra testet då men tycker det är omöjligt att hitta en tid före nyår (Stockholm)
Hej! Inte säker, vi pratade om det med barnmorskan men vi är bortresta i mellandagarna så vi bestämde oss att ta det efter nyår. Vet dock att det inte var säkert att Karolinska kunde ta emot blodprovet i mellandagarna så det är kanske inte möjligt att göra det då.
Gjorde vul idag. Hjärtat fortsätter ticka. Har växt om den ska.
44 år, Bf 13/8-18 fjärde barnet.
44 år, Bf 13/8-18 fjärde barnet.
Hej, hej Så många 40+ ändå som väntar barn till sommaren Och små hjärtan som slår, blir kul att fortsätta följas åt i vår.
Godmorgon!
Jag är endast 37 men ser att det är några till strax under 40 som har smugit sig in i denna tråd.
Jag har två barn sen innan den äldsta är 15.
Lever med en ny man sen några år tillbaka och om allt går som det ska så kommer pyret i augusti!har intw riktigt förstått det än, vill bara att de mest kritiska veckorna ska vara över!
Grattis allihopa till era plus! ????