40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Inalo bf 30/7, 4:e barnet
Kanskeigen bf 8/8, 3:e barnet
Får inte till det. Kan ngn lägga till mig?
Bf 1/8
3hjärtan Bf 1/8
Man kan citera ett tidigare inlägg och klippa och klistra lite sedan.
3hjärtan Bf 1/8
Letgoddecide bf 19/7 2:a barnet
(Stackars er som mår hemskt illa. Hoppas på bättring längre fram. Har nog tur då, inte ens en spya, bara periodvis illamående och konstig smak, småäter frukt och yoghurt framför tvn, bävar för julbordet..)
Låter fruktansvärt jobbigt! Hur länge brukar ditt illamående hålla i sig?
Hej. Har fått mitt efterlängtade + efter missfall i februari i år. Bf 28 augusti om allt går vägen. Blir 42 i april.
Hej. Har fått mitt efterlängtade + efter missfall i februari i år. Bf 28 augusti om allt går vägen. Blir 42 i april.
Är det någon mer som har rosa flytningar här ( eller haft) och ev någon liten blidstrimma i flytningen och allt varit bra med bebis ändå?
Haft dessa rosa flytningar i en vecka nu, som iof avtagit senaste dagarna men i morse kom det igen :(
Har symptom och mår mer och mer illa och på VUL i torsdags så pickade hjärtat. Blir ju supernojig!!
Är det någon mer som har rosa flytningar här ( eller haft) och ev någon liten blidstrimma i flytningen och allt varit bra med bebis ändå?
Haft dessa rosa flytningar i en vecka nu, som iof avtagit senaste dagarna men i morse kom det igen :(
Har symptom och mår mer och mer illa och på VUL i torsdags så pickade hjärtat. Blir ju supernojig!!
Jag har till och med haft flertalet mindre blödningar mellan v 6-11 men som tur är inget efter det. Är i v 15 nu och på kub såg allt fint ut. Säkert ingen fara!!! Men orolig blir man ju:(