40+ med BF sommaren 2018
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Hej!
Några fler 40+ gravida med BF sommaren 2018?
Vad skönt, grattis! Vilken vecka/dag?
Är nu i V8 och har inskrivning i morgon. Ni som bokat ultraljud privat hur är det med fosterdiagnostik hos er?
Får man inte göra ett tidigt ultraljud på mvc om man ska göra fosterdiagnostik. De måste väl fastställa graviditetens längd?
Kan inte tänka mig att alla över 38 bör föda via snitt. Har man klämt ut 3barn tidigare utan större problem så värkar det konstigt. Har en fd arbetskamerat som födde 2 barn efter40 vaginalt det var hennes 3:e och 4:e barn.
Vul idag med tickande hjärta
Hej, hur gick det, erbjöds du Vul på Mvc? Jag ska göra även fosterdiagnostiken privat eftersom jag vill göra nipt på en gång och inte kub. Dyrt tyvärr. Men jag ångrade mig förra gången att jag inte gjorde så.
Oj, såg att det blev en arg gubbe där.
Nej!
Blev inte erbjuden tidigt ultraljud. Jag har fått det bed dom andra tre barnen.Glömde att fråga om det. Vi började prata om så många saker så det missades. Får väl boks tid jag med om jag kan hitta en barnfri stund någon stans.
Jag kommer förmodligen göra nipt med. Tänkte ändå göra kub först. Fick dåliga siffror med min yngsta dotter när jag var 33år som är frisk. Misstänker att jag får dåliga siffror nu med och då betalar de för nipt eller fostervatten prov. Får man halvdana siffror så gör vi nog nipt ändå.
Fick du dåliga siffror förta gången?
Någon mer som mår illa?
Era bästa tips?!?!
Någon mer som mår illa?
Era bästa tips?!?!
Någon mer som mår illa?
Era bästa tips?!?!
Hade bara gravidkläder idag- gudars så skönt att slippa det som sitter åt och att kunna dölja magen! Lever barnet och jag fortsätter vara gravid måste jag dock köpa fler kläder. Sonen är född i november, men jag kokade ju upp med han också så jag hade inte många vinterkläder, aldrig jacka ö.h.t. Vi får se på tisdag.