BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Hej allihop! Kub har vi varit på o fick fina siffror. Fin liten sprallig bebis. Jag mår bättre, illamåendet borta och tröttheten är bara där vissa dagar. Hur mår ni?
Vi har RUL 30 oktober. Känns som en evighet dit!!
Men vad spännande :) förstår att du är nervös!! vilken vecka är du i? Har du känt några rörelser än?
Läskigt med blödning, men skönt att det gick bra :). Jag har varit på vul i v 11 och sen kub i v 13 så har sett vårt pyre två gånger :). Jag är i v 17 (16+4) nu, vilken vecka är du i?
18+3 idag. Första barnet så jäkligt osäker på om jag känt nåt eller om det bara är gaser. Dessutom moderkakan i framvägg (sa de på KUB iaf) som tydligen kan göra det ännu svårare....
Gnnngg om tjugo timmar vet jag!
Har gjort två vul pga av blödningar. Men allt har sett bra ut båda gångerna??
Vi ska på rul den 24/10. Vi längtar otroligt..
Guuu vi har RUL imorgon och NU blev jag sjukt nervös. Tänk om den inte lever? Kommer ju typ inte kunna sova i natt? Och har tid sent på em efter jobbet...
Jag var på RUL igår och allt såg bra ut. Vi ska få en liten tjej som är beräknad 1 mars. Jag mår bra och har precis börjat känna små fosterrörelser. Ibland är det dock svårt att känna vad som är vad för jag känner liksom min puls nere i magen också, speciellt när jag lagt mig i sängen för att sova. Jag är i v. 18+4 nu.
Allt ua på RUL! Tror mina axlar sjönk en halvmeter.
Flyttad en dag till 4/3. =)
Allt ua på RUL! Tror mina axlar sjönk en halvmeter.
Flyttad en dag till 4/3. =)
Gud vad härligt :)
Tog ni reda på kön? :)