BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Det var ett tag sen jag kikade in i tråden så kul att se att det är så många som skrivit! I torsdags förra veckan fick jag på läkarbesök hos MVC för första gången se vårt lilla pyre som bedömdes vara i v 11+3. Nu är det dock väldigt spännande och nervöst då vi har KUB 6/9. Hoppas att alla mår bra och att det går bra med era små!
Äntligen kom svaret på NIPT och allt såg bra ut. Känner mig så lättad. Jag och sambon valde att gå vidare och själva bekosta NIPT-testet då KUB visade 1:277 vilket är precis utanför gränsen till vidare provtagning.
Vi fick dessutom reda på att det är en liten tjej inne i magen :)
Äntligen kom svaret på NIPT och allt såg bra ut. Känner mig så lättad. Jag och sambon valde att gå vidare och själva bekosta NIPT-testet då KUB visade 1:277 vilket är precis utanför gränsen till vidare provtagning.
Vi fick dessutom reda på att det är en liten tjej inne i magen :)
Ursäkta att jag bara hoppar in såhär , men är det någon som skulle vilja gissa/tyda kön?
Hur vet man ifall det är en liten pojke eller flicka. Jag har ingen aning ??????????
Jag är beräknad 12 mars :D är super taggad men lite rädd när det är första barnet men andra graviditeten ????
Hej alla! hur mår ni?
jag går in i vecka 16(15+0) idag, känns overkligt egentligen d jag mår väldigt bra. Men har byt till gravidbyxor då jag inte gillar när byxorna trycker på min mage. Har fått en liten kula som nu även syns direkt på morgonen, har tidigare endast synts på kvällen. Vågen visar dock fortfarande -2kg men jag tror att det är ok vikt till min längd ändå (158 cm och 50 kilo) gick in i graviditeten på lite mer än 52 kilo. Hur går det för er andra? hur mår ni?
Hej alla! hur mår ni?
jag går in i vecka 16(15+0) idag, känns overkligt egentligen d jag mår väldigt bra. Men har byt till gravidbyxor då jag inte gillar när byxorna trycker på min mage. Har fått en liten kula som nu även syns direkt på morgonen, har tidigare endast synts på kvällen. Vågen visar dock fortfarande -2kg men jag tror att det är ok vikt till min längd ändå (158 cm och 50 kilo) gick in i graviditeten på lite mer än 52 kilo. Hur går det för er andra? hur mår ni?
Hej alla! hur mår ni?