BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Har EXAKT samma! 3de dagen för mig med rosa på pappret. Igår blodklumpar. Så nojjig...fast på gotland till o med söndag så känner mig väldigt maktlös. Ska träffa bm för blodprov och fortsatt inskrivning på måndag så ska berätta allt då.
Men, gotland har ett jättefint sjukhus, du är ju inte ute i ödemarken :) åk dit om du är orolig.
Gör det. Jag hoppas vi får vara med igen. Skulle vara kul att få följa även 2:an så noga.
Ja vist är det så. Min man försöker peppa mig. Ibland går det bra ibland inte. Men jag tror att det kommer kännas bättre när jag väl berättat på jobbet. Jag har väldigt svårt att tro att dom kommer bli sura. Dels har jag vart ganska tydlig med att vi har för avsikt att skaffa syskon ganska tätt. Men det gick lättare än jag trodde så det blev inte riktigt som jag trodde även om det är planerat.
Livet är helt klart på paus. När det här är klart tänkte jag ev söka in till en utbildning för att byta barna i livet. Jag hoppas att det går..
Förlåt för ett sent svar. Min dotter blir 3 snart. Idag såg jag en frisk och pigg bebis hos min BM. Går i Södertälje då ja gick där förra gången och trivdes så bra eftersom det finns 4 BM och 3 läkare alla i samma hus. Oxbackskliniken. Så skönt att få snabba tider till läkare och kunna få VUL så fort det behövs!
Hur gammal är du?
Jag är från Gnesta, ni södertäljebor bör ju känna till det? För 5 år sedan flyttade jag ner till Skåne för att bo med kärleken. Jag är dock i Sörmland rätt ofta då jag har min familj kring Nyköping, Gnesta, Södertälje och Stockholm :)
Ni som mår illa, har ni provat typ "åksjuketabletter/armband"?? Hjälper de?
Blir galen på illamåendet och att man ska känna sig så yr och orkeslös.
Gruvar mig inför att börja jobba igen till veckan efter semestern . Som de är nu tar jag mig inte upp ur sängen förns 10-tiden och måste vila Xflera under dagen för att jag mår så dåligt.
Har ni något tips på hur man mår bättre?!
Sofiamy, hur går det för dig?
Ni som mår illa, har ni provat typ "åksjuketabletter/armband"?? Hjälper de?
Blir galen på illamåendet och att man ska känna sig så yr och orkeslös.
Gruvar mig inför att börja jobba igen till veckan efter semestern . Som de är nu tar jag mig inte upp ur sängen förns 10-tiden och måste vila Xflera under dagen för att jag mår så dåligt.
Har ni något tips på hur man mår bättre?!
Påväg mot förlossningen i Visby nu efter samråd med BM där. Blödit i fyra dagar nu och haft stora blodklumpar i 2dagar ???? sry för beskrivande text!
Inte såhär man hade tänkt sig sin semester...