Inlägg från: Dropdeadgorgeous |Visa alla inlägg
  • Dropdeadgorgeous

BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen

Hej!

Ny här o följs gärna åt, skriv gärna in mig på listan. Gravid v. 10 (9+5). Och mår hur bra som helst, vilket är otroligt skrämmande. Osäket på om saker o ting avstannat :/ gravid med vår första tillsammans med med sambo o bor i uppsala o ingen av oss har barn sen tidigare.

• Dropdeadgorgeous
    M-west skrev 2017-08-11 09:31:14 följande:

Är det någon här som har blödningar? Har haft det i 4 dagar nu, vissa dagar mer och vissa mindre men inte mer än att det bara kommer på pappret när jag torkar mig, ibland är det dock små små blodklumpar i, inte större än en millimeter eller två. Vad tror ni? Ska jag ringa? Kan man ta ett nytt gravtest för att utesluta missfall?

Har EXAKT samma! 3de dagen för mig med rosa på pappret. Igår blodklumpar. Så nojjig...fast på gotland till o med söndag så känner mig väldigt maktlös. Ska träffa bm för blodprov och fortsatt inskrivning på måndag så ska berätta allt då.
  • Dropdeadgorgeous
    Sofiamy skrev 2017-08-11 13:30:30 följande:

Men, gotland har ett jättefint sjukhus, du är ju inte ute i ödemarken :) åk dit om du är orolig.

ja problematiken är bara att vi är på ön fårö med ett stort gäng vänner (som inte har nån aning) med planer alla dagar. Men fortsätter oron så får jag ta tag i det...
  • Dropdeadgorgeous

Påväg mot förlossningen i Visby nu efter samråd med BM där. Blödit i fyra dagar nu och haft stora blodklumpar i 2dagar ???? sry för beskrivande text!

Inte såhär man hade tänkt sig sin semester...

• Dropdeadgorgeous
    Sofiamy skrev 2017-08-12 11:03:53 följande:

Det gör du rätt i, de är väldigt duktiga på den kliniken och du kommer vara i goda händer! Tänker på dig! Jag är helt symptomfri just nu, så pass att jag inte alls ens känner mig gravid, känns lite skrämmande men jag har läst att det kan hända när kroppen anpassar dig efter hormonerna... kub om en vecka så dö får vi se om allt står rätt till!

Håll oss uppdaterade stooor kram!

Vul visade inget foster alls.... åker tillbaka till uppsala imorgon. De rekommenderade piller å ligga kvar på sjukhuset för smärtstillande och observation.
Svar på tråden BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen