BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Hej!! Nu var det ett tag sen de skrevs i gruppen. Hur går det för er?? :)
Jag ska på rul den 16/10 och längtar så mycket till att få se lilla ärtan som växer där inne :) när har ni andra erat ul? :)
Jag ska på rul den 16/10 och längtar så mycket till att få se lilla ärtan som växer där inne :) när har ni andra erat ul? :)
Hej allihop! Kub har vi varit på o fick fina siffror. Fin liten sprallig bebis. Jag mår bättre, illamåendet borta och tröttheten är bara där vissa dagar. Hur mår ni?
Vi har RUL 30 oktober. Känns som en evighet dit!!
Åå vad roligt :) de känns så himla spännande. Har bara gjort ett vul i v 7 typ pga blödning då så ser verkligen fram emot att få kika igen :)
Vilken vecka är du i?
Hej! Jag ska faktiskt på rul samma datum - 16/10, längtar väldigt mycket efter detta då det känns så längesedan sen kub-ultraljudet (det är ju inte så längesedan, men ändå^^).
Guuu vi har RUL imorgon och NU blev jag sjukt nervös. Tänk om den inte lever? Kommer ju typ inte kunna sova i natt? Och har tid sent på em efter jobbet...
Jag mår si å så nu. Illamåendet har blivit bättre men är fortfarande väääligt yr och trött. Är i vecka 18(17+2) nu. Förstår att du längtar ;) tycker tiden går lite långsamt nu. Vi kommer inte ta reda på könet, de får bli en överraskning :) ni då?
Hej! Om man vågar säga det så mår jag bättre! Peppar peppar! Vecka 17 går jag in i i dag, hungrig ofta men mår mindre illa och mindre trött. Har inte rul förrän 27/10 wah!!! Vill ni ta reda på kön! Jag längtar!
Men vad spännande :) förstår att du är nervös!! vilken vecka är du i? Har du känt några rörelser än?
Guuu vi har RUL imorgon och NU blev jag sjukt nervös. Tänk om den inte lever? Kommer ju typ inte kunna sova i natt? Och har tid sent på em efter jobbet...
Åå vad roligt :) de känns så himla spännande. Har bara gjort ett vul i v 7 typ pga blödning då så ser verkligen fram emot att få kika igen :)
Vilken vecka är du i?