BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Tack!
Nix. Har gjort nipt så hade kunnat kolla redan i v12 men vi har valt att inte kolla. =)
Vi var på kub förra måndagen, allt såg jättebra ut och vi fick låga siffror!
Har ej RUL förrän 6/11, men är ju ej beräknad att föda förrän 31/3 heller, så är nog sist ut här!
Vecka 15 nu, 14+4.
Mår mycket bättre, illamåendet är i stort sett helt borta! Men är fortfarande trött och har ett humör som går upp och ner!
Vet ej om jag känt bebis än eller om det bara är gaser, 5 år sen jag var gravid sist så kommer knappt ihåg! Får se om det blir snart eller om det dröjer då jag har moderkakan i framvägg (brukar väl kännas senare då?!)
Nu har jag varit på rul. Så himla häftigt att få se sin lila knärt, de var en väldigt livlig en så lite svårt att få med bra bilder :) men allt såg bra ut som hon kunde se. Vart flyttad två dagar så nya bf är den 12mars
Nu har jag varit på Rul, allt såg bra ut och vi ska få en liten tjej! Vi blev dock flyttade så nytt bf är 17/3 (tidigare var det 15/3). Jag har även börjat känna små rörelser så det är mycket som händer nu :)
Skönt med bra resultat på RUL. Jag räknar minuterna.
Såg första sparkarna utanpå magen i vecka 16+1
Känner rörelser varje dag nu i vecka 16+6
Så det är himla skönt :)
Hur mår ni?
Hur mår ni?
Hur mår ni?
Hej alla!
Allmän fråga: Hur funkar det med träning och sånt för er? Jag tycker det är så himla segt att få ihop motivationen. Då mycket lättare att ligga på soffan och käka godis!
Jag går in i v 23 imorgon (22+0) och har slutat springa mer än korta bitar eftersom de flesta experter verkar överens om att man ska lugna ner sig med sånt i andra halvan av grav. Mest PW just nu och försöker motivera igen till yoga...
Jag har inga direkta krämpor mer än att jag är trött och nu börjar det bli så mörkt och trist också.
Någon som har några bra tips? Finns det nån bra träningsapp för preggon?
Hej, jag hoppar in i den här tråden också, eftersom den andra "bf mars" tråden verkar dött ut lite, så trist när folk inte fortsätter skriva..
Jag och sambon väntar första barnet, har varit på RUL idag och allt såg jättebra ut. Mest troligt en liten flicka. BF den 19 mars.
Går in i vecka 20 i morgon. Har mått oförskämt bra hela graviditeten, knappt några krämpor alls, hoppas det håller sig hela vägen. Börjar även känna rörelser i magen rätt ofta nu, och även sambon har känt det det med handen utanpå. :)
Hej, jag hoppar in i den här tråden också, eftersom den andra "bf mars" tråden verkar dött ut lite, så trist när folk inte fortsätter skriva..
Jag och sambon väntar första barnet, har varit på RUL idag och allt såg jättebra ut. Mest troligt en liten flicka. BF den 19 mars.
Går in i vecka 20 i morgon. Har mått oförskämt bra hela graviditeten, knappt några krämpor alls, hoppas det håller sig hela vägen. Börjar även känna rörelser i magen rätt ofta nu, och även sambon har känt det det med handen utanpå. :)