BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Före 22+0 är det gyn om det är nåt akut men det är tveksamt om detta räknas som det (där jag bor är de rätt hårda m viabilitetskrav). Du kan ju alltid ringa o fråga om du inte pallar vänta. Sedan är det inte ovanligt att man inte känner bebis varje dag i 20+6. Så det behöver inte betyda nåt.
Eller kontakta din BM imorgon bitti.
Du måste bestämma själv vad som känns rätt för dig.
Är det någon av er som har eller ska söka graviditetspenning?
Jag har skickat in min ansökan i veckan och hoppas verkligen den blir beviljad.
Börjar få riktigt besvärligt med foglossning ?redan? nu :/
Är det någon av er som har eller ska söka graviditetspenning?
Jag har skickat in min ansökan i veckan och hoppas verkligen den blir beviljad.
Börjar få riktigt besvärligt med foglossning ?redan? nu :/
Jag har inga besvär än så länge i min graviditet, så har väl inte riktigt anledning att ansöka än. Men hade gärna varit hemma i alla fall februari månad, lär ju bli tungt som höggravid och jag har ett ganska fysiskt aktivt jobb.
Vad krävs för att man ska få godkänt för graviditetspenning? Vad är kraven liksom? Och hur mycket förlorar man i inkomst på det, jämfört med att jobba så länge som möjligt?
Nån mer som bäntar barn i sttängnäs?
Hej hej. Nu kanske den här gruppen dött ut helt. Men de kanske är nån kvar. Hur går det för er?? Nu är det inte länge kvar till bf för många här :) själv har jag ca 40 dagar kvar till bf... börjar bli lite nervös, men oj vad man längtar för att få se vem det är som har sparkat runt där inne sålänge :)
Hej hej. Nu kanske den här gruppen dött ut helt. Men de kanske är nån kvar. Hur går det för er?? Nu är det inte länge kvar till bf för många här :) själv har jag ca 40 dagar kvar till bf... börjar bli lite nervös, men oj vad man längtar för att få se vem det är som har sparkat runt där inne sålänge :)
Hej!!
Jag har 29 dagar kvar idag men har varit uppe sen strax innan 4 med förvärkar. Att gå med sån här känsla i 29 dagar till känns outhärdligt :-/ Vågar heller inte hoppas då det känns för tidigt. Men spännande är det