BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Jag är med i massor av gravidgrupper. En på FB för marsmammor, en för februarimammor och denna Jag har BF 28 feb eller 1 mars beroende om man räknar på stl på bebisen eller sista mens.
Vilka är ni med förutom denna?
Jag är med här och i två andra trådar. Inte vågat gå med i fb än. Vill inte det ska läcka ut att jag är gravid. :)
Går nu med i denna grupp då jag har fått omräknat BF från 26 februari till 1 mars.
Var på KUB-test idag. Fick en risksiffra på 1:277 på downs syndrom. Det är inte tillräckligt hög risk för att gå vidare med fostervattenprov eller moderkaksprov. Dock tillräckligt för att jag ska bli orolig... Överväger just nu att betala 5000kr för ett NIPT-test..
Går nu med i denna grupp då jag har fått omräknat BF från 26 februari till 1 mars.
Var på KUB-test idag. Fick en risksiffra på 1:277 på downs syndrom. Det är inte tillräckligt hög risk för att gå vidare med fostervattenprov eller moderkaksprov. Dock tillräckligt för att jag ska bli orolig... Överväger just nu att betala 5000kr för ett NIPT-test..
Jag är med i massor av gravidgrupper. En på FB för marsmammor, en för februarimammor och denna Jag har BF 28 feb eller 1 mars beroende om man räknar på stl på bebisen eller sista mens.
Vilka är ni med förutom denna?
Usch, har en riktigt dålig dag= orolig dag. Ska på kub imorgon, så blandade känslor, är mesteädd för att bm ska säga att bebis är död. Och såklart har jag spenderat morgonen med det förbjudna, googla på hur vanligt det är och läst massor med hemska inlägg andras upplevelse av just detta. Varför är internet så tillgängligt? Just nu borde det vara hänglås på mitt internet, jag kan liksom inte låta bli.....
Hej, är det ok att jag hoppar i här så här sent? Var på tidigt ul idag och visade sig att jag är lite längre gången än jag trodde, bf 26/3-18, andra barnet.
Vet att ni vill "stanna på fl" men vet nån om nån fb-grupp med oss med bf i mars? Är med i en aprilgrupp men det hade varit roligt med en marsgrupp också.
Var på inskrivning hos bm idag. Blev framflyttad två veckor enligt hennes beräkning, så beräknat förlossningsdag är numera 3/3 för oss. Så istället för v 10+2 är jag tydligen i v 12+2.
Eftersom att jag har oregelbunden mens så försökte jag tänka efter när jag hade ägglossning och räkna utifrån det. Men så skulle man tydligen inte göra.. Däremot sa hon att datumet kunde bli framflyttat vid ultraljud.
Ser att många av er gjort tidiga ultraljud, har ni blivit remitterade till det eller bokat privat?