Bli gravid vintern 2017/2018
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Vi ska börja försöka i september-oktober-november kanske! Har jag planerat, haha men sambon är med på det men jag längtar mest Har en tjej på snart ett år som tog mer än ett år att få till så vi vill gärna sätta igång för att få 2-3 år mellan dem men vi har lite osäkra anställningar nu så därför vi väntar till i höst
* Horisonten 28 år, tredje barnet, börja försöka i november <3
* Elin1991 25 år, första barnet & bim 9/8 :)
* DrömlivetiHD 26 år, första barnet, inte en susning om varken bim eller ÄL :p
* mycat81 36 år, andra barnet, ta ut spiralen i aug/sept, sen börja försöka
Det förstår jag :) Ja de är roligt och mysigt :) Tack hoppas jag med. Är lite nervös och orolig för att de skall ta tid för jag är äldre och så. Vet inte varför bara en känsla. Man är ju så otålig när man sätter igång.
Ja men så är det verkligen. Men vi finns här inne som råd och stöd mm :)
Jag var och köpte idag på Apoteket. Eller senare min man köpte folsyra till mig idag. Så första dagen med de idag :) Knas men känns inte helt verklig än då jag fortfarande har spiralen. Men en månad kvar lite drygt så är den borta. Första delmålet :)
Ne han köpte bara folsyra för den han kände igen. Haha :p
Jo så sant. Det är ju därför som jag tar ut den så pass tidigt så kroppen får tiden. Ja jag hoppas det. Blir väl skillnad nu efter semestern och allt när man kommer tillbaka in i rutinerna igen :)
Jag kan dock bara inte släppa detta med vad jobbet skall säga och tycka. Skit jobbigt!! :'( Kanske borde vänta och jobba ett tag till innan...Så inte jobbet blir jättearga eller besvikna...Fan dessa jobbiga tankar och känslor...:'(
Halloj,
Hoppar också in här om det är ok?
Vi försöker och försöker men pluset kommer aldrig. Jag och min sambo har försökt i ett år och 4 månader. Har gått vidare till RMC i Malmö för utredning och där hitta dem inget fel på mig och inget fel på min sambo. Så sjukt jobbigt att inte veta varför det inte funkar.
Halloj,
Vi försöker och försöker men pluset kommer aldrig. Jag och min sambo har försökt i ett år och 4 månader. Har gått vidare till RMC i Malmö för utredning och där hitta dem inget fel på mig och inget fel på min sambo. Så sjukt jobbigt att inte veta varför det inte funkar.
Halloj,
Äntligen! :D Kände att jag hade lite värk i magen i morse. Trodde det var mens på g eftersom jag är på cd 23 typ. Testade mig nu vid 3 tiden för jag inte hann i morse. Äntligen visade det positivt! Det tråkiga är att vi har hela huset fullt med folk (familj) så vi har inte haft sex en enda gång denna veckan :( Kommer bli ensamma imorgon men känns lite tråkigt att bara hinna mysa en enda gång när jag äntligen har ÄL :/ Förra veckan hade vi sex typ 7 ggr bara för jag trodde jag skulle få ägglossning! Så typiskt! Fel vecka att ha huset fullt med folk :/