• Horisonten

Bli gravid vintern 2017/2018

Hejsan :)

Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)

• Svar på tråden Bli gravid vintern 2017/2018
  • DrömlivetiHD
    trueblood93 skrev 2017-08-05 08:39:40 följande:

Hej allihopa!!! <3 Gjorde mitt första ÄL test idag någonsin.. Enligt appen så skulle jag ha de igår. Vågar inte prova för mycket för är rädd de inte skulle komma någonting på stickan... Mycket möjligt för herregud hur hungrig jah var på min kaarl. De vara rann! Haha ursäkta för mycket info men ni tål nog det : ) i morse testade jag med detta test och direkt kom de fram ett sträck! Kan de se ut såhär dagen efter ÄL eller kan den fortfarande vara påväg? Ska "öva" på idag hur som helst med gubben min tänkte jag ifall att! Hoppas man ska få plussa ett tydligt jäkla plus snart.. <3

Det är inte ett plus förrän båda strecken är exakt lika starka :) Jag hade sånt svagt streck i 12 dagar i rad innan mitt positiva test äntligen kom :) Så testa du på ;) Och ligg på också för den delen ;) Det skadar aldrig ;)
  • Sali2015

FÖrsökt bli gravid sedan maj 2015. Tagit dussintals med graviditetstest. HAr alltid letat efter det där spökstrecket men aldrig hittat det. Inbillar jag mig eller ser ni något här!?

Idag är BIM-1 så ska ta CB digital imorgon

• Horisonten
    Sali2015 skrev 2017-08-08 07:08:04 följande:

FÖrsökt bli gravid sedan maj 2015. Tagit dussintals med graviditetstest. HAr alltid letat efter det där spökstrecket men aldrig hittat det. Inbillar jag mig eller ser ni något här!?

Idag är BIM-1 så ska ta CB digital imorgon

Jag ser 2 streck :) Grattis :)
  • Sali2015
    Horisonten skrev 2017-08-08 07:54:06 följande:
    Jag ser 2 streck :) Grattis :)
    Herregud!!! Vågar knappt hoppas!!! Varit på utredning och allt möjligt, över 2,5 års väntan och planering inför IVF till våren.... Meddelar imorgon vad CB säger!
    Vågar inte säga tack heller, åååååh <3 <3 <3

Det som gjorde att jag vågade testa var att jag haft 37 grader jämnt i 4-5 dagar och molvärk i magen samt stickningar i brösten senaste veckan. Sedan imorse var tempen 37,3 och mens är beräknad imorgon. Tyckte det var ovanligt högt, haft som max 37,1. Ligger i början av cykeln på 36,1 liksom. Men kanske kanske det är min tur nu!!!
  • Sali2015

Kunde inte hålla mig!!! Tog ett nytt nu innan lunch och det är defintivt positivt!!!!!!! Ska ta digital imorgon, kan knappt andas!!!!

• Horisonten
    Sali2015 skrev 2017-08-08 12:01:08 följande:

Kunde inte hålla mig!!! Tog ett nytt nu innan lunch och det är defintivt positivt!!!!!!! Ska ta digital imorgon, kan knappt andas!!!!

Hihi det är absolut positivt. Så härligt :)

Stort Grattis <3 :)
  • Sali2015
    Horisonten skrev 2017-08-08 12:11:29 följande:
    Hihi det är absolut positivt. Så härligt :)

Stort Grattis <3 :)
    Tuuuusen tack ^^ <3
  • DrömlivetiHD

Stort grattis!! Gud så kul!! :D
  • Sali2015
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-08 13:10:28 följande:
    Stort grattis!! Gud så kul!! :D
    Tack!!! Och detsamma ;D Längtar så jag spricker till imorgonbitti då jag ska ta det digitala, lär knappast bli någon sömn inatt haha!
  • trueblood93

GRATTIS!!!! väntar spänt på uppföljning med bild av de digitala testet :D
Svar på tråden Bli gravid vintern 2017/2018