Bli gravid vintern 2017/2018
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Hej allihopa!!! <3 Gjorde mitt första ÄL test idag någonsin.. Enligt appen så skulle jag ha de igår. Vågar inte prova för mycket för är rädd de inte skulle komma någonting på stickan... Mycket möjligt för herregud hur hungrig jah var på min kaarl. De vara rann! Haha ursäkta för mycket info men ni tål nog det : ) i morse testade jag med detta test och direkt kom de fram ett sträck! Kan de se ut såhär dagen efter ÄL eller kan den fortfarande vara påväg? Ska "öva" på idag hur som helst med gubben min tänkte jag ifall att! Hoppas man ska få plussa ett tydligt jäkla plus snart.. <3
FÖrsökt bli gravid sedan maj 2015. Tagit dussintals med graviditetstest. HAr alltid letat efter det där spökstrecket men aldrig hittat det. Inbillar jag mig eller ser ni något här!?
Idag är BIM-1 så ska ta CB digital imorgon
FÖrsökt bli gravid sedan maj 2015. Tagit dussintals med graviditetstest. HAr alltid letat efter det där spökstrecket men aldrig hittat det. Inbillar jag mig eller ser ni något här!?
Idag är BIM-1 så ska ta CB digital imorgon
Kunde inte hålla mig!!! Tog ett nytt nu innan lunch och det är defintivt positivt!!!!!!! Ska ta digital imorgon, kan knappt andas!!!!
Kunde inte hålla mig!!! Tog ett nytt nu innan lunch och det är defintivt positivt!!!!!!! Ska ta digital imorgon, kan knappt andas!!!!