• Horisonten

Bli gravid vintern 2017/2018

Hejsan :)

Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)

• Svar på tråden Bli gravid vintern 2017/2018
  • Elin1991

Tittade vad som hände nu på morgonen!!!

Jag är i chock, inte trodde jag att det skulle gå på första försöket. Det är helt fantastiskt! Vill verkligen inte åka & jobba nu...

• DrömlivetiHD
    Elin1991 skrev 2017-08-09 09:41:29 följande:

Jag är i chock, inte trodde jag att det skulle gå på första försöket. Det är helt fantastiskt! Vill verkligen inte åka & jobba nu...

Åh Stort Grattis till er! Sååå kul! :D
  • Elin1991
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-09 10:38:02 följande:

Åh Stort Grattis till er! Sååå kul! :D

Tack så jätte mycket :) & detsamma till dig/er! Är ju helt fantastiskt! Plussade du också på första försöket? :)
  • Horisonten
    Elin1991 skrev 2017-08-09 09:41:29 följande:

Åh Stort Grattis!! :D Det bara rullar in massa plus här i tråden nu ju!! Det är ju helt underbart och så fantastiskt roligt!! :D Man blir så glad när man ser det. Men det får ju inte en själv till och längta mindre tills man själv skall få börja försöka och testa. Hihi. :)

Men men får väl stå ut med väntan några månader till. Försökt få mannen till att vi kan ju "tjuvstarta" lite tidigare och så men nej han är benhård på vad vi har bestämt då vi redan flyttat fram det. Så ja. Inte mycket och göra. Snart bara 2 veckor kvar tills iallafall spiralen är borta och folsyra tar jag varje dag nu så. Så får vi väl se. 3 månader kvar tills vi skall börja som de är nu...
  • Sali2015

HÄR kommer det digitala också :D kan knappt fatta det!!

Grattis till er andra som också lyckats ???????? kan knappt fokusera på jobbet!! Nu längtar jag bara efter att få höra min bebis hjärtslag!!!

• Elin1991
    Horisonten skrev 2017-08-09 10:45:41 följande:

Åh Stort Grattis!! :D Det bara rullar in massa plus här i tråden nu ju!! Det är ju helt underbart och så fantastiskt roligt!! :D Man blir så glad när man ser det. Men det får ju inte en själv till och längta mindre tills man själv skall få börja försöka och testa. Hihi. :)

Men men får väl stå ut med väntan några månader till. Försökt få mannen till att vi kan ju "tjuvstarta" lite tidigare och så men nej han är benhård på vad vi har bestämt då vi redan flyttat fram det. Så ja. Inte mycket och göra. Snart bara 2 veckor kvar tills iallafall spiralen är borta och folsyra tar jag varje dag nu så. Så får vi väl se. 3 månader kvar tills vi skall börja som de är nu...

Tack så jätte mycket! Har inte riktigt förstått det än, tänkte testa med clearblue digitalt imorgon. Men det borde väl vara ett + imorgon med, Gud så orolig man blir direkt!

Måste berätta för sambon ikv efter jobbet, vill berätta nu men vill ta det öga mot öga :) säger man det bara elr gör man något speciellt? :)

Men tänk, 3 månader kommer gå jätte fort! Står inte på förens det är vinter & kallt & massa mys :)
  • DrömlivetiHD
    Elin1991 skrev 2017-08-09 10:42:55 följande:

Tack så jätte mycket :) & detsamma till dig/er! Är ju helt fantastiskt! Plussade du också på första försöket? :)

Ja, det gjorde vi! Såå oväntat! Helt fantastiskt verkligen! Vilken lycka det är att plussa :D

När blir bf då?
  • DrömlivetiHD
    Sali2015 skrev 2017-08-09 10:48:10 följande:

HÄR kommer det digitala också :D kan knappt fatta det!!

Grattis till er andra som också lyckats ???????? kan knappt fokusera på jobbet!! Nu längtar jag bara efter att få höra min bebis hjärtslag!!!

Åh så kul att se! Jag bli tårögd av alla plus som trillar in här! Hormonerna kanske gör en lite extra blödig! Haha! Förstår att det blir svårt att fokusera på jobb! Hur långt är du gången och när blir bf? :)
  • Elin1991
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-09 11:28:52 följande:

Ja, det gjorde vi! Såå oväntat! Helt fantastiskt verkligen! Vilken lycka det är att plussa :D

När blir bf då?

Det är så häftigt, har svårt att ta in det :) ska berätta för sambon ikv efter jobbet! Så mysigt!

Bf är 16 april, för dig då? :)
  • DrömlivetiHD
    Elin1991 skrev 2017-08-09 11:58:49 följande:

Det är så häftigt, har svårt att ta in det :) ska berätta för sambon ikv efter jobbet! Så mysigt!

Bf är 16 april, för dig då? :)

Åh kul! :D Ska du överraska honom på nått sätt?

Okej :) 6 april :)
Svar på tråden Bli gravid vintern 2017/2018