Bli gravid vintern 2017/2018
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Tittade vad som hände nu på morgonen!!!
Jag är i chock, inte trodde jag att det skulle gå på första försöket. Det är helt fantastiskt! Vill verkligen inte åka & jobba nu...
Jag är i chock, inte trodde jag att det skulle gå på första försöket. Det är helt fantastiskt! Vill verkligen inte åka & jobba nu...
Åh Stort Grattis till er! Sååå kul! :D
HÄR kommer det digitala också :D kan knappt fatta det!!
Grattis till er andra som också lyckats ???????? kan knappt fokusera på jobbet!! Nu längtar jag bara efter att få höra min bebis hjärtslag!!!
Åh Stort Grattis!! :D Det bara rullar in massa plus här i tråden nu ju!! Det är ju helt underbart och så fantastiskt roligt!! :D Man blir så glad när man ser det. Men det får ju inte en själv till och längta mindre tills man själv skall få börja försöka och testa. Hihi. :)
Men men får väl stå ut med väntan några månader till. Försökt få mannen till att vi kan ju "tjuvstarta" lite tidigare och så men nej han är benhård på vad vi har bestämt då vi redan flyttat fram det. Så ja. Inte mycket och göra. Snart bara 2 veckor kvar tills iallafall spiralen är borta och folsyra tar jag varje dag nu så. Så får vi väl se. 3 månader kvar tills vi skall börja som de är nu...
Tack så jätte mycket :) & detsamma till dig/er! Är ju helt fantastiskt! Plussade du också på första försöket? :)
HÄR kommer det digitala också :D kan knappt fatta det!!
Grattis till er andra som också lyckats ???????? kan knappt fokusera på jobbet!! Nu längtar jag bara efter att få höra min bebis hjärtslag!!!
Ja, det gjorde vi! Såå oväntat! Helt fantastiskt verkligen! Vilken lycka det är att plussa :D
När blir bf då?
Det är så häftigt, har svårt att ta in det :) ska berätta för sambon ikv efter jobbet! Så mysigt!
Bf är 16 april, för dig då? :)