Bli gravid vintern 2017/2018
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Jag har lite mensvärk och brösten ömmar fortfarande. Enligt Natural cycles ska jag få mens imorgon men man vet aldrig.. hoppas inte. Såg i den andra tråden att du plussat! Stort grattis och all lycka!!!
Det förstår jag. Det är helt underbart :) Första pluset i tråden :) blev så glad själv när jag såg ditt plus. Glädjen smittar så. :) Fantastiskt. :)
Åh så nyligen du tog ut den? Hoppas min kropp kan hamna i samma balans lika fort sen :)
Åh så glad jag blir av att läsa ditt inlägg :D Kul att glädjen sprider sig så! Vilken ära att vara först i tråden <3
Ja, jag tog ut spiralen den 5/7 och plussade idag 3/8 :) Ja jag håller tummarna för att det blir samma för er som sätter igång i vinter <3
Grattis???????? så kul verkligen
Jag vill att mensen e slut nu så vi kan börja försöka på riktigt
Till er andra i tråden så hållet jag tummarna att d går lika snabbt för er oxå, ska bli himmla roligt å följas åt i detta äventyr ????
Känns så skönt att få se det digitala testet också i och med att strecket var lite svagt igår <3 Fick blommor av mannen idag också <3
Hjälp mig tog ett äl test för några dagar sen som va negativt med ett svagt streck och tog ett till idag som ser ut som bilden nedan de är mycket starkare men inte lika starkt som testlinjen vad tror ni har jag äl idag eller ska jag testa igen imorgon och se om de blir starkare ??
Hjälp mig tog ett äl test för några dagar sen som va negativt med ett svagt streck och tog ett till idag som ser ut som bilden nedan de är mycket starkare men inte lika starkt som testlinjen vad tror ni har jag äl idag eller ska jag testa igen imorgon och se om de blir starkare ??
Hej allihopa!!! <3 Gjorde mitt första ÄL test idag någonsin.. Enligt appen så skulle jag ha de igår. Vågar inte prova för mycket för är rädd de inte skulle komma någonting på stickan... Mycket möjligt för herregud hur hungrig jah var på min kaarl. De vara rann! Haha ursäkta för mycket info men ni tål nog det : ) i morse testade jag med detta test och direkt kom de fram ett sträck! Kan de se ut såhär dagen efter ÄL eller kan den fortfarande vara påväg? Ska "öva" på idag hur som helst med gubben min tänkte jag ifall att! Hoppas man ska få plussa ett tydligt jäkla plus snart.. <3