Bli gravid vintern 2017/2018
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Hejsan :)
Är det någon mer här inne som också planerar redan nu att försöka bli gravid vintern 2017/2018? :)
Varmt välkomna alla nya :) Självklart får ni vara med här :)
Hur går det för alla här och hur mår ni som är gravida?
Här är allt bra. Dock varit lite fullt upp senaste tiden på gott och ont vilket gjort att känslorna varit upp och ner men nu känns allt bra :)
Om ca 1,5 vecka så åker min spiral ut och då är de bara ca 3 månader kvar tills vi skall börja beroende på när sitta mensen infallet. Spännande värre :)
Hoppas att allt är bra med er alla här inne :)
Varmt välkomna alla nya :) Självklart får ni vara med här :)
Hur går det för alla här och hur mår ni som är gravida?
Här är allt bra. Dock varit lite fullt upp senaste tiden på gott och ont vilket gjort att känslorna varit upp och ner men nu känns allt bra :)
Om ca 1,5 vecka så åker min spiral ut och då är de bara ca 3 månader kvar tills vi skall börja beroende på när sitta mensen infallet. Spännande värre :)
Hoppas att allt är bra med er alla här inne :)
Hej alla!. Höll mig fem timmar och testade sen idag. Nyss alltså.. Mensen ska komma imorgon men stickan visade såhär efter 1-2 minuter!!! Vad ska man tro?! Ser ni också sträcket?
Ursäkta nu blev de fel bild. Skulle vara den här utan blixt.
Ursäkta nu blev de fel bild. Skulle vara den här utan blixt.
Hej alla!. Höll mig fem timmar och testade sen idag. Nyss alltså.. Mensen ska komma imorgon men stickan visade såhär efter 1-2 minuter!!! Vad ska man tro?! Ser ni också sträcket?
Ohh My gaaad ????
Dom små fiskarna har alltså överlevt i 5 dygn i min mage
De är ett testa tidigt från clearblue tog ca 3 sekunder innan resultatet dök upp.
Ska ta ett med veckoindikator sen