• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Bellsss
    namnbrist skrev 2017-06-12 10:33:08 följande:
    Runt samma datum och är 27 
    Kul :)
  • Bellsss
    Rosenblad skrev 2017-06-12 10:41:23 följande:
    Jag kommer välja någon som ligger nära hem troligen och har googlat runt lite på omdömen. Eller så tar jag ett ställe jag blivit rekommenderad men det är lite trixigt att ta sig till så blir troligen nära hemmet ändå :)
    Ska ringa idag tror jag, hittat en i närheten nu :) hittills har jag inte vågat hantera det, chocken är så stor fortfarande.
  • NilssonLinn

Hej tjejer!

Jag hoppar in här också. vi fick missfall för ca 10-11 månader sedan och sedan dess har vi inte fått ett endaste plus. Jag har varje månad trott på graviditet men har alltid blivit ledsen varje mens. Jag gav mig fan på att vi skulle bli tvungna till att söka hjälp. MEN NU ÄNTLIGEN! Förra helgen plussade vi och jag kan knappt tro att det är sant! Jag är i v 6 och mitt bf är 10e februari.

Håller tummarna på att det ska gå bra den här gången ??

• Bamsing10
    NilssonLinn skrev 2017-06-12 12:27:08 följande:

Hej tjejer!

Jag hoppar in här också. vi fick missfall för ca 10-11 månader sedan och sedan dess har vi inte fått ett endaste plus. Jag har varje månad trott på graviditet men har alltid blivit ledsen varje mens. Jag gav mig fan på att vi skulle bli tvungna till att söka hjälp. MEN NU ÄNTLIGEN! Förra helgen plussade vi och jag kan knappt tro att det är sant! Jag är i v 6 och mitt bf är 10e februari.

Håller tummarna på att det ska gå bra den här gången ??

Grattis! Då är vi beräknade samma datum :)
  • miimii

Så kom en blödning.. 5+4. Inte som mens utan lite färskt blod på pappret som genast avtar mer och mer. Enbart svagt brunt efter några toalettbesök. Ringde gynakuten som inte tyckte mängden blod var alarmerande samt att dom inte gör vul innan 6+0. Hur ska man fixa detta ständiga oroande?

• namnbrist
    miimii skrev 2017-06-12 18:03:54 följande:

Så kom en blödning.. 5+4. Inte som mens utan lite färskt blod på pappret som genast avtar mer och mer. Enbart svagt brunt efter några toalettbesök. Ringde gynakuten som inte tyckte mängden blod var alarmerande samt att dom inte gör vul innan 6+0. Hur ska man fixa detta ständiga oroande?

Funderar på det oxå, så fort jag får minsta flytning så blir jag orolig att jag blöder och rusar typ på toa för att kolla, går om appen räknar rätt in i v 7 imorgon och det känns så långt kvar tills största risken är över 
  • Jordgubbarargott

Hej allihop. Och grattis till era + ?

Jag har också gjort ett + och de verka bli de 12 feb vi är räknad till.

Jag är mammaledig på dagarna med våran son på lite mer än 1 år. Tänkte börja jobba augusti men vad säger man till chefen? Som är en helt oförstående självisk karl. ????

Hade dessutom en hemsk graviditet tidigare med sängläge from jul till sista april (man kan lignt säga att chefen INTE va nöjd). Och foglossningar som fortfarande är kvar. Så jag är LIVRÄDD att vli as dålig as snabbt denna gång.

• Mariiieee

Jag troooor att jag vågar att hoppa in i februari gruppen.

Mitt test igår eftermiddag

Mitt test imorse

De andra gångerna när jag har testat vid slutet av menscykeln, så har jag inte fått ett sketet spökstreck att kunna analysera sönder! Ny dyker "kontrollstrecket" upp rätt fort

Även vid de andra tillfällena så jag känt mig tom på något sätt. Men det gör jag inte nu. Har en varm känsla i livmodern ibland, första gången den känslan kom var i lördags kväll.

Ömma bröst har jag och när jag blir hungrig så blir jag tvär hungrig Vet inte om jag känner av illamående eller illamåendet beror på yttrefaktorer.

Hur mår ni andra?

• Jordgubbarargott
    Jordgubbarargott skrev 2017-06-13 12:23:33 följande:

Hej allihop. Och grattis till era + ?

Jag har också gjort ett + och de verka bli de 12 feb vi är räknad till.

Jag är mammaledig på dagarna med våran son på lite mer än 1 år. Tänkte börja jobba augusti men vad säger man till chefen? Som är en helt oförstående självisk karl. ????

Hade dessutom en hemsk graviditet tidigare med sängläge from jul till sista april (man kan lignt säga att chefen INTE va nöjd). Och foglossningar som fortfarande är kvar. Så jag är LIVRÄDD att vli as dålig as snabbt denna gång.

Blev en massa ? I stället för smilegubbar. Haha. Skulle inte va så. Så tro inte jag är knäpp haha
Svar på tråden februaribebisar 2018