• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Evelina1987

Hej hej!

Här är en till med bf i februari (9/2). Har ett barn sedan tidigare som snart fyller 6år. Efter många års försök med div. hormontabletter så har vi äntligen lyckats :) Vill jättegärna vara med i FB gruppen, har skickat ett pm. Mår extremt illa och är väldigt trött.. Ligger mest i soffan (tur man har semester) och fokuserar på att få behålla maten, håller tummarna att det går över snart :)

• Alvia
    NattaLind skrev 2017-06-26 19:55:11 följande:

FebruariMammor2018 och Februaribebisar2018, båda är hemliga :) Alla som är medlemmar i grupperna kan lägga till, lägg till mig (Nathalie Lindblom) på Facebook så kan jag slänga in er!

Har skickat vänförfråga.
    ღ ♥ ღ Flicka född Juni 2008 ღ ♥ ღ Drömmer ღ ♥ ư
  • Alvia

FebruariMammor2018 och Februaribebisar2018, båda är hemliga :) Alla som är medlemmar i grupperna kan lägga till, lägg till mig (Nathalie Lindblom) på Facebook så kan jag slänga in er!

Lr hoppas det var dig eftersom ni är 3 lr 4 med samma namn.
    ღ ♥ ღ Flicka född Juni 2008 ღ ♥ ღ Drömmer ღ ♥ ư
  • Esaret
    Bellsss skrev 2017-06-26 16:46:44 följande:

Vilka grupper är det som finns på fb? :) februarimammor 2018 hittade jag men hört att det finns någon till?

Kan du lägga till mig i fb grupperna? Jag tänkte lägga till dig men det fanns hur många som helst med samma namn så det blev för svårt. Jag skickar PM till dig.
  • Esaret

Det gick inte att skicka PM till dig NattaLind.... Någon annan som kan lägga till mig?

BF februari 2018
  • TreTriss
    Esaret skrev 2017-07-26 12:12:21 följande:

Det gick inte att skicka PM till dig NattaLind.... Någon annan som kan lägga till mig?

BF februari 2018
    Skicka PM till mig här med din e-postadress så bjuder jag in dig :)
  • nea 85

Hej! Jag är beräknad 9 februari och är gärna med i Facebook gruppen. Får inte till att skicka PM, kan jag maila någon adress istället?

• TreTriss
    nea 85 skrev 2017-08-25 10:51:05 följande:

Hej! Jag är beräknad 9 februari och är gärna med i Facebook gruppen. Får inte till att skicka PM, kan jag maila någon adress istället?

Maila din mailadress till mig så bjuder jag in dig :) flodins@outlook.com
  • Ebo88

Hej hej ! Gravid Västeråsare som skulle vilja vara med i Facebook gruppen =)

• Lykkeliv

Hej!

Jag har bf nån gång runt februari/mars-skiftet. 1/3 enl sista mens och 27/2 enl kub. Skulle gärna vilja vara med i fb-gruppen.

• telly

Jag vill också vara med. Skrivit pm till dig Emda.

BF feb 2018
  • MaNo87

Hej!

Vi är beräknad 16/2 2018????

Vill gärna vara med i Facebook gruppen. Vart hittsr jag PM till emda?

• Vincies_mamma

Vad hände med gruppen? Är den borttagen?

• Vincies_mamma

Någon som vill vara med om vi startar upp gruppen igen? Jag vill gärna fortsätta att följa alla jag lärt känna under dessa månader. Blev rejält ledsen när gruppen bara försvann. Ni kan skicka ett PM till mig om ni vill vara med. Jag kan starta upp en grupp vid intresse.

• Ebo88
    Vincies_mamma skrev 2017-09-21 20:38:48 följande:

Någon som vill vara med om vi startar upp gruppen igen? Jag vill gärna fortsätta att följa alla jag lärt känna under dessa månader. Blev rejält ledsen när gruppen bara försvann. Ni kan skicka ett PM till mig om ni vill vara med. Jag kan starta upp en grupp vid intresse.

Jag är gärna med men kan inte komma in på din sida, står att den är hemlig :/
  • Vincies_mamma

Ebo88 skrev 2017-09-21 20:49:28 följande:

Jag är gärna med men kan inte komma in på din sida, står att den är hemlig :/

Ska försöka ändra det!
  • Vincies_mamma

Tror att min profil är öppen nu så att det går att skicka PM!

• amandajavisst
    escapee skrev 2017-12-01 10:45:18 följande:

Finns det någon Facebook grupp ? Eller hur blev det med det. ?

Det blev två grupper av den förra gruppen efter en massa dumheter! Vi som ifrågasatte den tydliga ?pojk och flick? diskussionen blev utkastade så vi skapade en grupp som välkomnar alla, som är genusinriktad och som inte gör skillnad på barn. Där är även samkönade par, ickebinära osv välkomna.

Sen skapades det väl en till för de som inte hade så mycket genustänk och delade upp tjejer/killar i två kategorier.
Svar på tråden februaribebisar 2018