Inlägg från: emda91 |Visa alla inlägg
  • emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • emda91
    OctoberC skrev 2017-05-27 16:55:29 följande:

Ska vi skapa en hemlig Facebook grupp som kan heta "februaribebisar - 18" eller något? Någon som känner sig villig? :)

Jag har skapat en sådan hemlig grupp! :) jag tänkte svara i tråden här ikväll. Har haft fullt upp idag och är upptagen en stund till :)
  • emda91

Jag har alltså skapat en hemlig grupp på facebook för februaribebisar 2018. Eftersom den är hemlig måste man vara vän med mig för att jag ska kunna lägga till , vill inte lägga upp min fb här inne offentligt så ni som vill vara med kan ju skicka ett pm, så länkar jag min facebook till er :) 

• emda91

Jag märkte inget alls, med sonen VISSTE jag redan innan att jag var gravid, blev inte ens överraskad av testet. Märkte ingenting nu, ville bara ta ett test för att kolla om jag kunde dricka vin med gott samvete i helgen. 

Men har haft lite molvärk då och då, dålig i magen, och svartnat framför ögonen, gör ont när jag kissar pga tryck eller nått. Var likadant förra gången, kollade mig för UVI heeela tiden haha

Så kul att vi är några stycken!

• emda91
    3hjärtan skrev 2017-05-27 15:20:03 följande:

Jag har bf slutet av januari men lär väl bli flyttad till februari.

För ett halvår sedan gjorde jag ett sent avbrytande pga kromosomfel. Äntligen plus igen men livrädd för mf denna gång. Men försöker tänka att händer det så får jag ta det då. Sen finns oro att det blir nåt fel igen.

Du är välkommen i gruppen ändå! :)

Usch så tråkigt :( Oron känner jag verkligen igen :( men vi hoppas det ska gå bra denna gången!
  • emda91

Puffar tråden lite :)

Fler som plussat och är beräknade i februari? ????

• emda91
    Norrlänning86 skrev 2017-05-28 14:10:13 följande:

Jag plussade idag! Beräknat till 3 februari. :) jag är gärna med i fb grupp. :)

Kul! :) välkommen :D
  • emda91
    Sjuksköterska93 skrev 2017-05-28 23:18:05 följande:

Jag plussade idag på ÄL 10. Cb digital visade gravid 1-2 och Cb smartnedräknare visade +. Jag och min man firade ett år som gifta idag och att få plus var DEN BÄSTA gåvan vi kunde få. Jag är 23 och han är 29. Jag är gärna med o fb gruppen. Beräknad bf 9/2. :)

Härligt! Grattis! Verkligen jättekul present ju! :) Skicka gärna ett pm till mig så fixar vi  in dig i gruppen :D
  • emda91
    Bellisimo skrev 2017-05-29 08:28:58 följande:

Hej allihop! Jag plussade i lördags men väldigt svagt så tog ett digitalt idag som visade gravid 1-2 veckor. Är på ÄL+10 idag och BF verkar bli 8-9 februari. Men vågar inte vara glad åt något än, har haft två tidiga missfall förut. Men ville ändå gå med här :)

Grattis! :) ja, det är ju alltid väldigt oroligt i början. Vågar knappt vara glad jag heller ännu. 

Kul att du vill hänga på här :) Vill du gå med i gruppen på fb släng iväg ett pm till mig så löser vi det, lättare att diskutera och så där :D

• emda91
    matilda1f1234 skrev 2017-05-29 22:00:37 följande:

Hej

Vill gärna vara med i gruppen, 

plussade imorse efter uttag av p-stav den 30 mars! :) första gången någonsin jag är gravid så spännande!

beräknad bf 6 februari :)

Grattis! :) jag skickar PM till dig :)
  • emda91
    Nummer3sommaren2012 skrev 2017-05-30 11:30:52 följande:

Kikar in väldigt försiktigt här. Testat plus nu igen.Fått 4:a missfall sista året och det sista var i början av maj månad..Så är livrädd att det skall gå åt helvete igen-

Väntar barn nr 5 här :- )  Bf den 6:e feb som det ser ut nu.

Hej, vad kul att du hittat hit! 

Usch inte kul :( Förstår verkligen att du är orolig :( Men vi får hoppas att det går bra!

Är du sugen på att hänga i vår facebookgrupp? :)

• emda91
    Nini skrev 2017-05-31 16:56:24 följande:

Hejsan alla! Hoppar in här, blev visst en hoppsan :-S tredje barnet. Har en 1 åring och en 2 åring kul att följas åt. Beräknad till den 6 februari.

Hej, grattis! :) Det blir fullt ös då haha :D 

Ja det är roligt att vara ett gäng så, är du också sugen på att hänga i fb-gruppen? :)

• emda91
    aijs skrev 2017-05-31 20:50:02 följande:

Plussade i lördags och är, enligt appen, beräknad 6 februari! Fick missfall i februari i år så hoppas att det går vägen denna gång :) i en hemlig grupp, kan andra se att man är medlem? Eftersom det är så tidigt så vill man ju hålla det hemligt från de man känner, än så länge iaf

Vad kul, jag plussade också i lördags :D 

Ja hoppas verkligen det går bra denna gången :) 

Nej det är ingen som ser att man är med i den :) Jaa precis så är det ju!

• emda91
    Schnutti skrev 2017-06-01 09:35:48 följande:

Hej!

Grattis till er alla! ????

Fick ett plus i tisdags. Beräknad till den 5 februari enligt min egen uträkning. Kan inte fatta detta än. ???? Vi är överlyckliga trots att det inte var planerat och kanske inte är den bästa tidpunkten då jag ska börja ett nytt jobb i augusti.

Hej, och grattis till dig med :) 

Ja det var ju klart lite olägligt, men allt brukar ju lösa sig ändå :) 

Vill du också hänga på över i den hemliga gruppen på fb? :) 

• emda91
    A1987 skrev 2017-06-01 10:28:28 följande:

Hej! Känner igen Mjbo från ivf tråden, så kanske jag också vågar hoppa in här :)

Har också plussat efter vårt första ivf försök och är beräknad till (om jag räknat rätt med alla datum) 5.2.

Jag fyller snart 30 och min sambo är 35, han har ett barn på 9 år sen tidigare :)

Hej, vad kul, grattis! :) 

Vi andra hänger på fb, som kanske märks då tråden inte är så igång haha! Bara skicka ett pm om du vill hänga på in där :) Den är hemlig så ingen ser att man är med :)

• emda91
    Xantan85 skrev 2017-06-01 10:47:15 följande:

Wiii rolig tråd jag hittade!!! Här är också ett positivt resultat på ivf-karusellen, detta plus är på ruvardag 8 efter frysåterföring!! Vd beräknas till början av februari, typ 6/2

Hej, vad kul! Grattis :) Välkommen in i den hemliga gruppen på fb om du vill :) Bara slänga iväg ett PM till mig :)
  • emda91
    3hjärtan skrev 2017-06-02 20:58:20 följande:

Då kommer det blodiga flytningar här då

Hur går det för dig?
  • emda91
    JessK skrev 2017-06-02 20:34:26 följande:

Vad jobbar ni alla med? Tänkte på lyft å stress. Va tror ni kan för mkt vara farligt? Forskning säger ju så olika.

Grattis till pluset :) 

Jag är utbildad undersköterska, men jobbar bara ibland när mannen är ledig. Annars är jag hemma med sonen. Vad jobbar du med? 

Svar på tråden februaribebisar 2018