• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • miimii

Vill också vara med i hemliga fb gruppen! Har PM:at trådstartaren och inväntar insläpp. Men kanske också kan lägga till Natalie?

• NattaLind
    Inheaven skrev 2017-06-19 14:11:45 följande:
    Jobbar du på food nånting?

La tilm dig i så fall
    miimii skrev 2017-06-19 14:17:17 följande:

Vill också vara med i hemliga fb gruppen! Har PM:at trådstartaren och inväntar insläpp. Men kanske också kan lägga till Natalie?

Nu har jag inte koll på vad ni heter på Facebook, men Food for Progress är jag :)

Absolut, det är bara att lägga till mig. Vi hjälps åt alla att få in varann i gruppen :)

• Mojje16

Jag avvaktar med fb-gruppen några veckor till. För att vara på den säkra sidan! ????????

Har börjat få så himla ont i ryggen. Kände det igår när jag var ute gick. Gör inte ont när jag sitter/ligger. Men stå och gå förlänge är inte skönt. Men tycker det är lite tidigt att drabbas av såna krämpor.. :/ v6 idag (5+0).

• Linn1995
    NattaLind skrev 2017-06-19 08:25:00 följande:

Hej!

Ni kan även lägga till mig: Nathalie Lindblom på Facebook, så lägger jag in er i de hemliga grupperna :)

Har skickat förfrågan på fb :)
  • Hedda85

Hej alla och grattis till alla plus! Så himla stort, märkvärdigt och alldeles (o)verkligt oavsett om man kämpat i åratal eller fått ett hoppsan :)

Själv plussade jag när jag testade på bim+1 den 12 juni och har haft en vecka av omtumlade overklighetskänslor sedan dess. Jag är jätteglad, det är planerat och efterlängtat, men lite chockartat att det gick på första försöket (och inte helt optimalt kanske, jobbmässigt..). Lilla larven, hoppas att den är frisk och stark därinne!

Jag undrar om några av er skulle vilja skapa en ny tråd för alla som inte vill till facebook? Så blir den lite mindre och man kan följa varandra lättare? Hojta så kan vi isf göra en sådan :)

• 3hjärtan

[quote=77770416][quote-nick]Hedda85 skrev 2017-06-19 16:17:44 följande:[/quote-nick]Hej alla och grattis till alla plus! Så himla stort, märkvärdigt och alldeles (o)verkligt oavsett om man kämpat i åratal eller fått ett hoppsan :)

Själv plussade jag när jag testade på bim+1 den 12 juni och har haft en vecka av omtumlade overklighetskänslor sedan dess. Jag är jätteglad, det är planerat och efterlängtat, men lite chockartat att det gick på första försöket (och inte helt optimalt kanske, jobbmässigt..). Lilla larven, hoppas att den är frisk och stark därinne!

Jag undrar om några av er skulle vilja skapa en ny tråd för alla som inte vill till facebook? Så blir den lite mindre och man kan följa varandra lättare? Hojta så kan vi isf göra en sådan :)[/

Jag vill inte heller vara med på fb ännu

• bluebird6
    Hedda85 skrev 2017-06-19 16:17:44 följande:

Hej alla och grattis till alla plus! Så himla stort, märkvärdigt och alldeles (o)verkligt oavsett om man kämpat i åratal eller fått ett hoppsan :)

Jag undrar om några av er skulle vilja skapa en ny tråd för alla som inte vill till facebook? Så blir den lite mindre och man kan följa varandra lättare? Hojta så kan vi isf göra en sådan :)

Du får gärna starta en liten tråd här.. 
    Jag har inte facebook. 

Har också avvaktat lite då vi har 2 mf och 2 MA bakom oss riktigt nyss. 
    Så är nu i v 7 med trombyl och extra progesteron. Plussade 3/6
    BF 9/2
    Tidigt kontrollvul på onsdag så hänger jag på sen. 
  • Iowhannah
    Hedda85 skrev 2017-06-19 16:17:44 följande:

Jag har inte heller Facebook så jag är gärna med om du startar en ny tråd :)
  • Hejhejhejilc

Nattjobb och nygravid, ingen superkombo ska jag få be att tala om, redan sååå trött!

Hänger gärna med här i gruppen, lite oregelbunden cykel men gissar på bf kring 24/2 2018 <3
    Fick missfall i slutet av januari i vecka sex, denna gång har jag betydligt starkare streck på testen och ömma bröstvårtor lika som när jag väntade vår dotter!

Lycka till alla!

• Iowhannah
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-19 22:53:04 följande:

Nattjobb och nygravid, ingen superkombo ska jag få be att tala om, redan sååå trött!

Hänger gärna med här i gruppen, lite oregelbunden cykel men gissar på bf kring 24/2 2018 <3

Fick missfall i slutet av januari i vecka sex, denna gång har jag betydligt starkare streck på testen och ömma bröstvårtor lika som när jag väntade vår dotter!

Lycka till alla!

Välkommen hit, och grattis till plus!

Hur gammal är dottern? Jag kan säga att nygravid+skiftarbete+småbarn inte heller är en lätt kombo, förra graviditeten kunde jag åtminstone vila/sova när jag inte jobbade...
Svar på tråden februaribebisar 2018