• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • johansson940

Jag vill gärna vara med i gruppe :) plussade förra veckan och har bf februari 2018

Väntar tredje barnet, har två barn på 21 månader och 11 månader.

• vad ska man heta

Mår alla så där toppenbra?

Jag är en sån som brukar bli otroligt dålig. Jag kan ligga i sängen och allt bara snurrar. Mår otroligt illa och trött.

Jag blir så otroligt dålig varje gång.

Hittills har jag inte känt något förutom trötthet. Men är inte så långt gången än heller...så det kommer väl snart allt skit :-/

• JessK
    vad ska man heta skrev 2017-06-05 23:41:55 följande:

Jag är en sån som brukar bli otroligt dålig. Jag kan ligga i sängen och allt bara snurrar. Mår otroligt illa och trött.

Hittills har jag inte känt något förutom trötthet. Men är inte så långt gången än heller...så det kommer väl snart allt skit :-/

Jag mår ok. Något helt otroligt fruktansvärt trött bara. Haft lite huvudvärk. Å magen e svullen, å ömmar till och från . Även tuttarna ömmar lite.
  • vad ska man heta
    JessK skrev 2017-06-06 17:33:40 följande:
    Jag mår ok. Något helt otroligt fruktansvärt trött bara. Haft lite huvudvärk. Å magen e svullen, å ömmar till och från . Även tuttarna ömmar lite.
    visst är det underbart? hahaha

på ett sätt är det skönt att må lite dåligt, då vet man at det händer saker :-P
  • Rosenblad

Hej :) Jag tror jag vågar hoppa in i en Gravid-tråd!

Jag och min fästman har försökt få vårt första barn i 2,5 år. Har gjort två insemineringar utan resultat och nyss gått igenom vår första ivf som verkar ha tagit sig Kliniken har gett oss den 13e som testdag men jag har redan nu fått positivt som blir starkare för varje dag. Är fortfarande rädd för att mensen ska komma då jag inte är över BIM. Så vågar inte riktigt tro på det förens då. Men positivt är det nu så jag försöker tänka att allting ska gå bra.

• JessK
    vad ska man heta skrev 2017-06-06 21:33:41 följande:

Haha ja men så är det. Glad att man inte mår värre iaf :-P men nu tycker jag tiden går alldeles för sakta.
    vad ska man heta skrev 2017-06-06 21:33:41 följande:

Haha absolut är det så.

Men önskar mig å få va lite piggare iaf :-P
  • Ginzberg

Hej jag har också bf februari och skulle gärna vilja va med i en fb grupp :)

• Bamsing10
    vad ska man heta skrev 2017-06-05 23:41:55 följande:

Jag brukar också må otroligt illa, kräks från det att jag blivit gravid tills barnen kommit ;)

Denna gången har jag inte kännt av mer än att jag måste kissa ofta, så kanske jag slipper illamåendet denna gången :) (kanske, kanske det blir en flicka eftersom att dom andra två med illamående var pojkar ;))
  • Kroneet

Hejsan alla! Och grattis till alla plus :) jag tror jag vågar hoppa in här! Såhär såg min sticka ut igår. Ska ta en ny nu när jag pallrat mig upp från sängen haha!
Svar på tråden februaribebisar 2018