• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Turenskan

Vill med vara med ????

Satte in en 5 dagars fryst blastocyst 20 maj. Plussade redan en vecka efteråt. Nu är jag nervös eftersom jag haft två x (andra gången opererade man bort ena äggledaren)... Hoppas och känns som det sitter "rätt" denna gång ????

• Turenskan
    JessK skrev 2017-06-02 20:34:26 följande:

Vad jobbar ni alla med? Tänkte på lyft å stress. Va tror ni kan för mkt vara farligt? Forskning säger ju så olika.

Jag är brevbärare, vilket innebär mycket monotona rörelser och det är tungt. Är inte så orolig just nu, men såg på min arbetskamrat som gick hem i månad 6 (tack vare hp och semester) att hon hade det riktigt tufft...
  • 3hjärtan

Vad jobbar ni alla med? Tänkte på lyft å stress. Va tror ni kan för mkt vara farligt? Forskning säger ju så olika.

På förlossningen/bb/gyn
  • emda91
    3hjärtan skrev 2017-06-02 20:58:20 följande:

Då kommer det blodiga flytningar här då

Hur går det för dig?
  • emda91

Grattis till pluset :) 

Jag är utbildad undersköterska, men jobbar bara ibland när mannen är ledig. Annars är jag hemma med sonen. Vad jobbar du med? 

• 3hjärtan
    emda91 skrev 2017-06-03 05:13:23 följande:

Hur går det för dig?

Avtog och mensvärk blev mindre.
  • JessK
    emda91 skrev 2017-06-03 05:16:32 följande:

Grattis till pluset :) 

Jag är utbildad undersköterska, men jobbar bara ibland när mannen är ledig. Annars är jag hemma med sonen. Vad jobbar du med? 

Grattis själv

Jag är platschef på en matbutik. Stress å tunga lyft är vardag. Å gör mig lite orolig. Sitter aldrig ner konstant på fötter , plockar varor , drar pall osv osv.
  • Greennorthernlight

Hej, vilken bra idé med en hemlig grupp. Jag plussade efter behandling med gonal-f och ovitrelle (försök nr 2), enligt appen ska vi ha barn 9 februari. Jag fick konstaterat MA i vecka 11 den 9 februari 2017 så det kändes läskigt när det datumet dök upp igen... Väntar nu på ett tidigt VUL, ser allt bra ut då så går jag gärna med i gruppen. Jag är 28 år och jag har inga barn sen tidigare.

• Sivans

Hejsan.

Ni som har använt er av såna tidiga gravitetstest, hur tidigt har ni plussat? Och vad använder ni för tester?

Svar på tråden februaribebisar 2018