• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • vad ska man heta
    JessK skrev 2017-06-11 08:37:39 följande:

Oj redan? Fy va jobbigt :-\ hoppas d ger med sig.

Ja det är hopplöst. Tror det var min 2a som jag hade det både i början och på slutet (har 3 barn)

Min mamma har märkt att hon är gravid genom att få foglossning. Så det kan tydligen komma supertidigt.

Blir det värre så ska jag gå och få nålar i örat som får sitta kvar. Det blir skitbra av det
  • Rosenblad
    Mojje16 skrev 2017-06-11 09:40:00 följande:

Hej!

Plussade på tolfte försöket i fredags morse. Vågade inte tro det så har testat både igår och idag. Och ta mig tusan, det är en liten där! Bf runt 18feb.. :)

Väldigt mycket "mensvärk", o lite argare i humöret. Men annars som vanligt.

Så hänger gärna med här! :)

Grattis!! :) Vi har bf runt 15 Feb så väldigt nära. Har också väldigt mycket värk.
  • Bellsss

Jag har bf runt 5/2 :) någon här som är runt 25års åldern? Vore kul med någon nära i ålder!

• Bamsing10
    Bellsss skrev 2017-06-11 13:15:03 följande:

Jag har bf runt 5/2 :) någon här som är runt 25års åldern? Vore kul med någon nära i ålder!

Jag har bf 10/2 och är 27 :)
  • Bellsss
    Bamsing10 skrev 2017-06-11 15:00:40 följande:
    Jag har bf 10/2 och är 27 :)
    Kul! Jag fyller 24 :) vart bor du?
  • alade

Ser många andra ivf:are här, så då vågar jag mig också hit. Testade positivt i morse på BIM -1, efter att ha gjort ivf och fått tillbaka ett 3-dagars embryo. Officiell testdag för kliniken är om över en vecka, men oavsett hur det går är jag ju faktiskt gravid just nu. Och det känns väldigt fint!

• Bellsss

Jag är väldigt orolig. Plussade jätte oväntat och under det här veckorna har jag druckit typ 3ggr men blivit full samt konsumerat en del nocco. Är det farligt? Bör jag vara orolig?

• Bamsing10
    Bellsss skrev 2017-06-11 15:03:27 följande:

Kul! Jag fyller 24 :) vart bor du?

Jag bor i Vänersborg, du då? :)
Svar på tråden februaribebisar 2018