• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Bamsing10

Då jag redan har två pojkar sedan innan hade det varit superkul om man kunde fått en flicka nu. Så letade runt lite på hur man kan testa kön osv, gjorde precis ringtestet som visade flicka :) visst det är bara en kul grej och jag tar det inte så jätte seriöst, är det någon mer som testat detta vid tidigare graviditer? :)

• Mojje16
    Bellsss skrev 2017-06-11 16:02:45 följande:

Jag är väldigt orolig. Plussade jätte oväntat och under det här veckorna har jag druckit typ 3ggr men blivit full samt konsumerat en del nocco. Är det farligt? Bör jag vara orolig?

I vilken vecka är du? Som jag har förstått det, så är man inte ens "sammankopplad" med bebis innan v 6-7.. så ser du har ätit/druckit innan dess påverkar inte barnet.

Så jag tror inte att du har något att oroa dig för :)
  • Bellsss
    Mojje16 skrev 2017-06-11 17:45:39 följande:
    I vilken vecka är du? Som jag har förstått det, så är man inte ens "sammankopplad" med bebis innan v 6-7.. så ser du har ätit/druckit innan dess påverkar inte barnet.

Så jag tror inte att du har något att oroa dig för :)
    Tror jag är i v 5+5 eller något sådant :) okej det var ju skönt iaf!
  • Bellsss
    Bamsing10 skrev 2017-06-11 16:13:34 följande:
    Jag bor i Vänersborg, du då? :)
    Stockholm :)
  • miimii

Efter nära fem års kämpande och två år med ivf är jag äntligen gravid efter att ha fått två embryo tillbaka. Lyckan har svårt att infinna sig pga all oro. Hur ska de gå? Går allt vägen bör jag vara beräknad till 7/2-18.

Symptom: extremt svullna och ömma bröst (gör ont bara t-shirten nuddar), illamående och trötthet på eftermiddagarna, konstant molande i livmodern och kraftiga hugg på ena eller andra sidan. Kaffet smakar dock precis lika gott som vanligt ;)

• miimii
    alade skrev 2017-06-11 20:12:32 följande:

Stort grattis miimii!

Stort tack ?????
  • miimii
    miimii skrev 2017-06-11 20:18:22 följande:
    Stort tack ?????
    Skulle vara ett hjärta och inte massa frågetecken hehe
  • YesICA87

Wiiiieee plussade igår kväll och imorse. Blev feb här med. Det känns så overkligt . Grattis till alla!:)

• Kroneet
    Rosenblad skrev 2017-06-11 12:04:57 följande:

Grattis!! :) Vi har bf runt 15 Feb så väldigt nära. Har också väldigt mycket värk.

Rosenblad skrev 2017-06-11 12:04:57 följande:

Grattis!! :) Vi har bf runt 15 Feb så väldigt nära. Har också väldigt mycket värk.

Så nära vi ligger! Beräknat här till den 14e :))
Svar på tråden februaribebisar 2018