Inlägg från: Rosenblad |Visa alla inlägg
  • Rosenblad

februaribebisar 2018

Hej :) Jag tror jag vågar hoppa in i en Gravid-tråd!

Jag och min fästman har försökt få vårt första barn i 2,5 år. Har gjort två insemineringar utan resultat och nyss gått igenom vår första ivf som verkar ha tagit sig Kliniken har gett oss den 13e som testdag men jag har redan nu fått positivt som blir starkare för varje dag. Är fortfarande rädd för att mensen ska komma då jag inte är över BIM. Så vågar inte riktigt tro på det förens då. Men positivt är det nu så jag försöker tänka att allting ska gå bra.

• Rosenblad

Usch fick nyss lite lite brun flytning.. Blir orolig men vet att det inte behöver betyda något. Men tankarna far ju iväg direkt.

• Rosenblad
    Bamsing10 skrev 2017-06-08 16:05:30 följande:

Fick brunt blod när jag va i vecka 9 med min yngsta pojk, ringde till 1177 och det var ingen fara alls då det var väldigt vanligt tidigt i graviditeten :)

Skönt att höra. Vakna av världens mensvärk också men inget blod. Det har inte kommit något sen då de kom lite brunt så jag hoppas de stannar så. :)
  • Rosenblad
    Kroneet skrev 2017-06-08 17:52:07 följande:

Så himla skönt att få det bekräftat nu på eftermiddagen!! Sååå glad!!

Va skönt att få de svart på vitt! Grattis! Ska nog också köpa mig ett digitalt :)
  • Rosenblad
    Mojje16 skrev 2017-06-11 09:40:00 följande:

Hej!

Plussade på tolfte försöket i fredags morse. Vågade inte tro det så har testat både igår och idag. Och ta mig tusan, det är en liten där! Bf runt 18feb.. :)

Väldigt mycket "mensvärk", o lite argare i humöret. Men annars som vanligt.

Så hänger gärna med här! :)

Grattis!! :) Vi har bf runt 15 Feb så väldigt nära. Har också väldigt mycket värk.
  • Rosenblad
    Bellsss skrev 2017-06-12 08:45:25 följande:

Ni som vet när vi är beräknande? Är det för att ni har så bra koll på senaste mensen samt cykel ni kan räkna ut det? :)

Gjort ivf så vi vet när befruktningen skedde och annars har jag haft stenkoll på äl och mens sen 2,5 år tillbaka genom att fylla i allt i en app :)
  • Rosenblad
    Bellsss skrev 2017-06-12 09:13:58 följande:

Tack! Jag tror att jag snart borde gå in i v 6 och så vilsen som jag är skulle jag behöva prata med någon. Kanske ska ringa då, vet inte vilken jag ska välja bara. Alla dessa beslut.. haha

Jag kommer välja någon som ligger nära hem troligen och har googlat runt lite på omdömen. Eller så tar jag ett ställe jag blivit rekommenderad men det är lite trixigt att ta sig till så blir troligen nära hemmet ändå :)
Svar på tråden februaribebisar 2018