• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Xantan85

Wiii rolig tråd jag hittade!!! Här är också ett positivt resultat på ivf-karusellen, detta plus är på ruvardag 8 efter frysåterföring!! Vd beräknas till början av februari, typ 6/2

• emda91
    Nummer3sommaren2012 skrev 2017-05-30 11:30:52 följande:

Kikar in väldigt försiktigt här. Testat plus nu igen.Fått 4:a missfall sista året och det sista var i början av maj månad..Så är livrädd att det skall gå åt helvete igen-

Väntar barn nr 5 här :- )  Bf den 6:e feb som det ser ut nu.

Hej, vad kul att du hittat hit! 

Usch inte kul :( Förstår verkligen att du är orolig :( Men vi får hoppas att det går bra!

Är du sugen på att hänga i vår facebookgrupp? :)

• emda91
    Nini skrev 2017-05-31 16:56:24 följande:

Hejsan alla! Hoppar in här, blev visst en hoppsan :-S tredje barnet. Har en 1 åring och en 2 åring kul att följas åt. Beräknad till den 6 februari.

Hej, grattis! :) Det blir fullt ös då haha :D 

Ja det är roligt att vara ett gäng så, är du också sugen på att hänga i fb-gruppen? :)

• emda91
    aijs skrev 2017-05-31 20:50:02 följande:

Plussade i lördags och är, enligt appen, beräknad 6 februari! Fick missfall i februari i år så hoppas att det går vägen denna gång :) i en hemlig grupp, kan andra se att man är medlem? Eftersom det är så tidigt så vill man ju hålla det hemligt från de man känner, än så länge iaf

Vad kul, jag plussade också i lördags :D 

Ja hoppas verkligen det går bra denna gången :) 

Nej det är ingen som ser att man är med i den :) Jaa precis så är det ju!

• emda91
    Schnutti skrev 2017-06-01 09:35:48 följande:

Hej!

Grattis till er alla! ????

Fick ett plus i tisdags. Beräknad till den 5 februari enligt min egen uträkning. Kan inte fatta detta än. ???? Vi är överlyckliga trots att det inte var planerat och kanske inte är den bästa tidpunkten då jag ska börja ett nytt jobb i augusti.

Hej, och grattis till dig med :) 

Ja det var ju klart lite olägligt, men allt brukar ju lösa sig ändå :) 

Vill du också hänga på över i den hemliga gruppen på fb? :) 

• emda91
    A1987 skrev 2017-06-01 10:28:28 följande:

Hej! Känner igen Mjbo från ivf tråden, så kanske jag också vågar hoppa in här :)

Har också plussat efter vårt första ivf försök och är beräknad till (om jag räknat rätt med alla datum) 5.2.

Jag fyller snart 30 och min sambo är 35, han har ett barn på 9 år sen tidigare :)

Hej, vad kul, grattis! :) 

Vi andra hänger på fb, som kanske märks då tråden inte är så igång haha! Bara skicka ett pm om du vill hänga på in där :) Den är hemlig så ingen ser att man är med :)

• emda91
    Xantan85 skrev 2017-06-01 10:47:15 följande:

Wiii rolig tråd jag hittade!!! Här är också ett positivt resultat på ivf-karusellen, detta plus är på ruvardag 8 efter frysåterföring!! Vd beräknas till början av februari, typ 6/2

Hej, vad kul! Grattis :) Välkommen in i den hemliga gruppen på fb om du vill :) Bara slänga iväg ett PM till mig :)
  • Schnutti
    emda91 skrev 2017-06-01 11:41:18 följande:

Hej, och grattis till dig med :) 

Ja det var ju klart lite olägligt, men allt brukar ju lösa sig ändå :) 

Vill du också hänga på över i den hemliga gruppen på fb? :) 

Ja, det vill jag gärna. Jag skickar pm till dig här på familjeliv.se :)
  • Nini
    emda91 skrev 2017-06-01 11:37:29 följande:

Hej, grattis! :) Det blir fullt ös då haha :D 

Ja det är roligt att vara ett gäng så, är du också sugen på att hänga i fb-gruppen? :)

Jag är gärna med i gruppen.. ska göra mig ett försök att skicka om till dig här, jag är inte så hemma här på familjeliv.
  • Nummer3sommaren2012
    emda91 skrev 2017-06-01 11:36:26 följande:

Hej, vad kul att du hittat hit! 

Usch inte kul :( Förstår verkligen att du är orolig :( Men vi får hoppas att det går bra!

Är du sugen på att hänga i vår facebookgrupp? :)

Inte än. Skall till läkaren och min bm den 3 juli

Är allt ok då gå jag gärna med
Svar på tråden februaribebisar 2018