februaribebisar 2018
Fick ett svagt plus i torsdags förra veckan på BIM och sen ett plus på digitalt test i söndags så om allt går bra så blir det en liten februaribebis beräknat den 5:e här.
Är första för oss båda så känns väldigt spännande
Fick ett svagt plus i torsdags förra veckan på BIM och sen ett plus på digitalt test i söndags så om allt går bra så blir det en liten februaribebis beräknat den 5:e här.
Är första för oss båda så känns väldigt spännande
Ni som kontaktat MVC, i vilken vecka har ni fått inskrivning? Har ju ingen aning vad som är normalt men tror jag hade dagen före jag går in i v 11, tycker tiden kunde gå fortare
Jag har bf runt 5/2 :) någon här som är runt 25års åldern? Vore kul med någon nära i ålder!
Så kom en blödning.. 5+4. Inte som mens utan lite färskt blod på pappret som genast avtar mer och mer. Enbart svagt brunt efter några toalettbesök. Ringde gynakuten som inte tyckte mängden blod var alarmerande samt att dom inte gör vul innan 6+0. Hur ska man fixa detta ständiga oroande?
Hallå!
Jag plussade förra torsdagen (den 1 juni) och enligt sista mens är det beräknat till 6 februari (29 januari om jag räknar efter ägglossning, men det får ultraljudet avgöra). Det blir mitt andra barn, jag har en son född i oktober 2015.
Än så länge har jag så få symptom. Det första var metallsmak i munnen, och sedan följde utdragen PMS och utebliven mens (och sedan även ömma bröst och värkande livmoder). Inget illamående och ingen överdriven doftkänslighet :D Med sonen mådde jag illa från v 4 till v 13 typ, och sambon fick inte laga någon mat som inte var kokt eftersom stekos fick mig att vilja kräkas (det var jättelätt att bo precis ovanför en grillrestaurang då...).
V 8 idag (7+0) enligt Preglife, haft en hel del halsbränna senaste dagarna och varit enormt trött