• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • hannap90
    Skrutt 83 skrev 2017-05-30 23:09:05 följande:

För att se om de blir starkare eller svagare skulle det stå, råkade trycka iväg lite väl snabbt

Ja jag får göra det :)
  • typ89

Dag 21 i cykeln och hög på monitorn idag med. Fick en liten rosa blödning nu. Hoppas verkligen inte mensen är tidig igen:/

• Annaivarson

Hej allihopa behöver verkligen hjälp ! Har hållit mig borta lite från familjeliv för och ladda batterierna.. nu skulle jag haft ägglossning den 30:e maj men i söndags så började jag få små blödningar som slutade igår inte alla mycket blod idag kan det komma pytte lite brunt i flytningarna men blir så kluven eftersom clearblue ÄL TEST visat hög fertilitet en blinkande gubbe två dagar innan det blödde och även under tiden tills nu. Någon som varit med om detta och endå fått ägglossning men kanske senare ? Usch blir sp trött på det här

• Freya18
    Granskog skrev 2017-05-31 14:58:50 följande:

Plussade nyss svagt svagt med CL early!!!!!

Grattis!! :D
  • Hejhejhejilc

Grattis! :D
  • Hejhejhejilc

Sur och deppig igår då äl inte dykt upp, allmänt less på min pco-kropp. Har aldrig fått positivt på ett äl-test någon gång (har dock varit gravid två ggr) men så nu ikväll fick jag en chock, för visst är detta positivt? Så glad! Nu vet jag att det ändå inte är 100 % att ett ägg släpper, men ändå, detta är framsteg för mig, ska ta ett till test imorgon och se hur det ser ut då, hade sex igår men får bli ikväll också!

• Tumvante
    Hejhejhejilc skrev 2017-05-31 20:20:10 följande:

Sur och deppig igår då äl inte dykt upp, allmänt less på min pco-kropp. Har aldrig fått positivt på ett äl-test någon gång (har dock varit gravid två ggr) men så nu ikväll fick jag en chock, för visst är detta positivt? Så glad! Nu vet jag att det ändå inte är 100 % att ett ägg släpper, men ändå, detta är framsteg för mig, ska ta ett till test imorgon och se hur det ser ut då, hade sex igår men får bli ikväll också!

Positivt ja! Du borde ha sex imorgon! Det är den stora dagen! Ägglossningen brukar komma dagen efter positivt test. Spännande!
  • bananahpie

Oj va roligt, grattis!! :D själv har jag bim den 13e juni så är ett tag kvar :)
  • blondi99

Hej hoppar in här :) min mens kom idag efter att ha varit sen i två veckor så jag vet inte riktigt när nästa bim är eller äl. Så här får vi chansa med sex varannan dag nu. Så håller vi tummarna att det blir nått :) vi vill så gärna ha ett till barn nu när våran dotter blir tre i år så är det nu det gäller. Spännande att följa er andra också på er resa.

Svar på tråden BIM Juni 2017