BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Tog ett test. Är på ÄL+ 11 och Bim - 3..
Tokblankt! Tänkte att det kanske kunde visat något eftersom jag plussat på ÄL+8 tidigare med sonen, Men nej, icke.
När testat börjar bli lika stark är det dags att mysa, gärna flera dagar på raken, och gärna innan dess. Vi har försökt ha sex 5-6 dagar på raken när stickan varit så stark som din nedan visar den 1/7. jag är 34 år och min man 39 år, vi har 4 barn tillsammans redan men försöker på en 5:a, vi har försökt i 6 månader, missfall månad 3 och har eventuellt lyckats nu månad 6, är på bim + 3 och testade svagt för 2 dagar sedan.
Hur mycket starkare ska testet bli! "/
Tänker iaf fortsätta testa tills det går ner igen mest för att vara säker. :)
Hur går ser för er andra här? Hyr länge har ni försökt? Ålder?
Jag är 31 och min sambo 46... börjar noja över åldern nu :S
Hur mycket starkare ska testet bli! "/
Tänker iaf fortsätta testa tills det går ner igen mest för att vara säker. :)
Hur går ser för er andra här? Hyr länge har ni försökt? Ålder?
Jag är 31 och min sambo 46... börjar noja över åldern nu :S
Ja alltså vilka jäkla pengar dessa leverantörer måste tjäna, sälja tester för nästan 100 kr styck, vansinne!! Känner mig nästan lite upprörd här mitt i matten Jag bad mannen köpa test idag men det glömde han på vägen hem så jag har i vet att testa med i morrnbitti, får hålla mig till söndag helt enkelt!
Nu har det gått ett par dagar som testet legat så jag vet det inte är giltigt men åh vad jag hoppas spökstrecket blir tydligare i veckan!
Betyder detta att det är dags för nuppilupp? Hade så två dagar, nu svagare. Fick till det på båda dagarna
Någon som har provat denna? Jag köpte deras gravid test men vet inte om jag litar på att dom visar rätt. Igår vaknade jag mitt i natten och bara spydde och sen var det bra... Måde inte illa eller något och nu ligger jag på bim+5.
Kanske,
Såhär såg mitt ut :) Svårt att veta om du missat stegringen eller den är på gång. Fortsätter du testa? Ta test morgon och kväll när det är starkt som på din bild, men det streck du ser nu är inte fullt utslag. Antingen är det nära eller så har det varit :)
Jag har använt och de funkade för mig iaf
Bim +4, Molvärk, hemskt humör och kraftiga flytningar, dock svagt + från igår, se bild nedan, får se hur detta slutar!
Bim +4, Molvärk, hemskt humör och kraftiga flytningar, dock svagt + från igår, se bild nedan, får se hur detta slutar!
Hur går det för dig? :)
BIM -5... vill testa nu!!! ????
Har inga större förhoppningar, känner inte mig ett dugg preggo ????