• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Ulrika34
    Hansson88 skrev 2017-07-01 08:22:56 följande:

Tog ett test. Är på ÄL+ 11 och Bim - 3..

Tokblankt! Tänkte att det kanske kunde visat något eftersom jag plussat på ÄL+8 tidigare med sonen, Men nej, icke.

det är olika från gång till gång, nu i mars plussade jag på äl + 6, (fick missfall) nu har jag plussat svagt på bim+1, är på bim + 3 nu och ingen mens så det känns mer lovande...

Allt hänger ju på när ägget fäster,fäster det snabbt efter 3 dagar eller efter 8-9...  en teori jag har är också vilken sida man har ägglossning på, är ena äggledaren mer "raka vägen ner" och är det andra lite krokig? Ja naturen har sin gång...  

Jag testade tokblankt fram till bim-1. då var det ytterst svagt, på i + 1 något starkare men knappt syndigt för utomstående....
  • Ulrika34

När testat börjar bli lika stark är det dags att mysa, gärna flera dagar på raken, och gärna innan dess. Vi har försökt ha sex 5-6 dagar på raken när stickan varit så stark som din nedan visar den 1/7. jag är 34 år och min man 39 år, vi har 4 barn tillsammans redan men försöker på en 5:a, vi har försökt i 6 månader, missfall månad 3 och har eventuellt lyckats nu månad 6, är på bim + 3 och testade svagt för 2 dagar sedan. 

FrökenBerg skrev 2017-07-01 09:02:54 följande:

Hur mycket starkare ska testet bli! "/

Tänker iaf fortsätta testa tills det går ner igen mest för att vara säker. :)

Hur går ser för er andra här? Hyr länge har ni försökt? Ålder?

Jag är 31 och min sambo 46... börjar noja över åldern nu :S

• Jossilito
    FrökenBerg skrev 2017-07-01 09:02:54 följande:

Hur mycket starkare ska testet bli! "/

Tänker iaf fortsätta testa tills det går ner igen mest för att vara säker. :)

Hur går ser för er andra här? Hyr länge har ni försökt? Ålder?

Jag är 31 och min sambo 46... börjar noja över åldern nu :S

För oss tog det 6 månader utan skydd, fast har försökt i 3 månader att pricka in om man säger (; är 29 år!
  • Charlizee
    Ulrika34 skrev 2017-07-01 00:27:36 följande:

Ja alltså vilka jäkla pengar dessa leverantörer måste tjäna, sälja tester för nästan 100 kr styck, vansinne!! Känner mig nästan lite upprörd här mitt i matten Jag bad mannen köpa test idag men det glömde han på vägen hem så jag har i vet att testa med i morrnbitti, får hålla mig till söndag helt enkelt!

Åh vad spännnde!! Då kommer du säkert se ett fint plus nu i dagarna

Jag har slut på test hemma nu, vilket kanske är bra... Köper ett nytt CB early till veckan tänkte jag Svårt att veta när jag kan testa eftersom ÄL testen och min app för ÄL/BIM inte alls stämmer. Sen är man ju sjukt ivrig också. Vi har haft sex nästan varje dag sen min senaste mens så hoppas det gett resultat!!
  • Charlizee

Nu har det gått ett par dagar som testet legat så jag vet det inte är giltigt men åh vad jag hoppas spökstrecket blir tydligare i veckan!

• ostarihavet

Betyder detta att det är dags för nuppilupp? Hade så två dagar, nu svagare. Fick till det på båda dagarna
  • Stenbock7
    ostarihavet skrev 2017-07-02 12:03:25 följande:

Betyder detta att det är dags för nuppilupp? Hade så två dagar, nu svagare. Fick till det på båda dagarna

Kanske,

Såhär såg mitt ut :) Svårt att veta om du missat stegringen eller den är på gång. Fortsätter du testa? Ta test morgon och kväll när det är starkt som på din bild, men det streck du ser nu är inte fullt utslag. Antingen är det nära eller så har det varit :)
  • blondi99

Någon som har provat denna? Jag köpte deras gravid test men vet inte om jag litar på att dom visar rätt. Igår vaknade jag mitt i natten och bara spydde och sen var det bra... Måde inte illa eller något och nu ligger jag på bim+5.
  • Lykkeliv
    blondi99 skrev 2017-07-02 19:32:31 följande:

Någon som har provat denna? Jag köpte deras gravid test men vet inte om jag litar på att dom visar rätt. Igår vaknade jag mitt i natten och bara spydde och sen var det bra... Måde inte illa eller något och nu ligger jag på bim+5.

Jag har använt och de funkade för mig iaf
  • ostarihavet
    Stenbock7 skrev 2017-07-02 12:46:15 följande:

Kanske,

Såhär såg mitt ut :) Svårt att veta om du missat stegringen eller den är på gång. Fortsätter du testa? Ta test morgon och kväll när det är starkt som på din bild, men det streck du ser nu är inte fullt utslag. Antingen är det nära eller så har det varit :)

Ja, jättesvårt haha! Började testa dagen mensen tog slut för har ganska oregelbunden och då var det ganska starkt som höll i sig i två dagar, nu blir dom svagare och svagare så missade nog stegringen om man nu ens kan ha så tidig ägglossning? Men hade ju sex dom två dagar så får väl hoppas på det bästa!
  • blondi99
    Lykkeliv skrev 2017-07-02 19:36:34 följande:

Jag har använt och de funkade för mig iaf

Okej, ja nu har jag beställt hem ett test så får vi se :)
  • Ulrika34

Bim +4, Molvärk, hemskt humör och kraftiga flytningar, dock svagt + från igår, se bild nedan, får se hur detta slutar!

• Charlizee
    Ulrika34 skrev 2017-07-02 21:52:34 följande:

Bim +4, Molvärk, hemskt humör och kraftiga flytningar, dock svagt + från igår, se bild nedan, får se hur detta slutar!

Hur går det för dig? :)
  • Ulrika34
    Charlizee skrev 2017-07-04 09:26:45 följande:

Hur går det för dig? :)

Haha om jag det visste, bim + 6, svagt + än, känns inte så hoppfullt
  • FrökenBerg

BIM -5... vill testa nu!!! ????

Har inga större förhoppningar, känner inte mig ett dugg preggo ????

Svar på tråden BIM Juni 2017