• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • oONinniOo
    Hansson88 skrev 2017-06-21 09:31:15 följande:

Jag ser inget på dina bilder......

Strecken går knappt att få med på bild, även om jag ser dem IRL. Därav att jag känner mig så skeptisk..
  • Sofiamy
    Ulrika34 skrev 2017-06-21 12:07:21 följande:
    Att det kommer lite blod och spottings på bim dagen är vanligt, kroppen hinner inte alltid med att ställa om sig och bruna rester kan komma i samband med att flytningarna ökar, jag håller tummarna att det går över, missfall är också väldigt vanligt och det är kroppens sätt och städa ur systemet om gradiviteten inte är okej, klart man blir ledsen, förstår helt, har haft 3 missfall men också 4 friska gradiviteter, håller tummarna för dig
    Tack för ditt stöd, känns så skönt att kunna gå in här och skriva av sig , har du nånsin haft som mensvärk när du varit gravid?
  • ostarihavet

Gjorde ett till.

Ser ni något? Lika tjockt som kontroll, syns i dagsljus och med lampa bakifrån.

Är det Spök tror ni? Har som sagt ingen erfarenhet av RFSU

• Lykkeliv
    ostarihavet skrev 2017-06-21 14:19:51 följande:

Gjorde ett till.

Ser ni något? Lika tjockt som kontroll, syns i dagsljus och med lampa bakifrån.

Är det Spök tror ni? Har som sagt ingen erfarenhet av RFSU

Ser tyvärr inget... :(
  • Ulrika34
    Sofiamy skrev 2017-06-21 13:39:19 följande:

Tack för ditt stöd, känns så skönt att kunna gå in här och skriva av sig , har du nånsin haft som mensvärk när du varit gravid?

Ja o ja, jag har en jobbig molande värk från vecka 4 och framåt, nu i mars fick jag dock missfall men usch där hade jag Molvärk delux i början.
Svar på tråden BIM Juni 2017