BIM Juni 2017
Fick min mens idag så hoppar över hit från majtråden...
Fick min mens idag så hoppar över hit från majtråden...
Då var det dags för ÄL här... ska va i helgen. Så får vi väl se vad vi kan åstadkomma och sen en eviiig väntan på bim :/
Nu var ÄL-flytningarna på gång. Har senat varannan dag hela veckan som gått. Kör väl den varianten över helgen med och den en evig väntan på bim 23/6
Grattis till er som plussat! :))
Är i väntans tider... hade ÄL i helgen och bim på midsommarafton.
Har haft ont i magen typ molvärk sen i lördags som inte vill släppa.
Tog ett testa tidigt gravtest nyss. Dock bara en timme efter förra toabesöket o urinen va ganska ljus.
Men kunde faktiskt ana ett svagt streck!!!! Har aldrig kunnat ana innan de har varit tokblankt då!!!
Får ta ett nytt om 4 timmar. Bim -3 till -5 idag
Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.
Är i chock!!!
Testet visar ett svagt men tydligt streck!!!!
Kan inte fatta det, att jag verkligen är gravid!!! :))))
Har tyvärr ingen bild. Ska ta nytt imorgon på morgonen iaf
Stort grattis!! Vilket test använde du?
7dagar här! Går så himla segt...inga symptom alls annatt än halsbränna som jag snarare tror beror på dålig kosthållning o lite sömn från min sida tyvärr :/
Har du några symptom?
Gjorde ett till.
Ser ni något? Lika tjockt som kontroll, syns i dagsljus och med lampa bakifrån.
Är det Spök tror ni? Har som sagt ingen erfarenhet av RFSU
Kroppen förvirrar mig!!
Ska få mens imorgon men i förrgår kom en lite blödning, svagt rosa och sen var de uppehåll tills igår. Trodde de var en nidis. Igår kom en mensvärk jag aldrig varit med om och mer blod. Tunnare än vanliga mensen och all värk försvann idag. Brukar annars få fruktansvärda kramper i underlivet vid mens, bli svullen och må skit men nu inget (ursäkta för mycket information här) och nu är brösten gigantiska från ingenstans. Hade Äl för cirka 2 veckor sedan. Når tycker ni jag ska göra ett test? Är så nyfiken jfall de är mens eller något annat
// förvirrad
Åhhh grattis!! När hade du bim!
Stort grattis! Jag är på cd 28 idag, har mellan 27-30 dagar så vet egentligen inte riktigt när bim är men fick positivt tidigt!
Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt
Härligt med så många plus :)) grattis!
Bim -1. Återstår att se om det är ett spökstreck eller ej
spänningen stiger.... ingen mens, bim +2.... har symptom och mår purko, brösten har börjat sticka lite, ska testa imorgonbitti tänkte jag.... fick ett svagt + igår....
Någon som har provat denna? Jag köpte deras gravid test men vet inte om jag litar på att dom visar rätt. Igår vaknade jag mitt i natten och bara spydde och sen var det bra... Måde inte illa eller något och nu ligger jag på bim+5.