Inlägg från: Lykkeliv |Visa alla inlägg
  • Lykkeliv

BIM Juni 2017

Fick min mens idag så hoppar över hit från majtråden...

• Lykkeliv

Då var det dags för ÄL här... ska va i helgen. Så får vi väl se vad vi kan åstadkomma och sen en eviiig väntan på bim :/

• Lykkeliv

Nu var ÄL-flytningarna på gång. Har senat varannan dag hela veckan som gått. Kör väl den varianten över helgen med och den en evig väntan på bim 23/6

Grattis till er som plussat! :))

• Lykkeliv

Är i väntans tider... hade ÄL i helgen och bim på midsommarafton.

Har haft ont i magen typ molvärk sen i lördags som inte vill släppa.

• Lykkeliv

Tog ett testa tidigt gravtest nyss. Dock bara en timme efter förra toabesöket o urinen va ganska ljus.

Men kunde faktiskt ana ett svagt streck!!!! Har aldrig kunnat ana innan de har varit tokblankt då!!!

Får ta ett nytt om 4 timmar. Bim -3 till -5 idag

• Lykkeliv
    Milou3 skrev 2017-06-20 11:04:38 följande:

Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.

Stort grattis!!!!! :))) de ger mig hopp då mina bröst är sladdriga som tusan hahaha
  • Lykkeliv

Är i chock!!!

Testet visar ett svagt men tydligt streck!!!!

Kan inte fatta det, att jag verkligen är gravid!!! :))))

Har tyvärr ingen bild. Ska ta nytt imorgon på morgonen iaf

• Lykkeliv
    Milou3 skrev 2017-06-20 16:44:10 följande:

Stort grattis!! Vilket test använde du?

Tack! Ett babyplan testa tidigt. Tog sen ett vanligt från testlagret som också blev positivt :)
  • Lykkeliv
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-20 22:50:46 följande:

7dagar här! Går så himla segt...inga symptom alls annatt än halsbränna som jag snarare tror beror på dålig kosthållning o lite sömn från min sida tyvärr :/

Har du några symptom?

Ge inte upp hoppet! Jag har inga symtom alls.

Förra gången kände jag det på mig hela veckan innan mens, med svullna o ömma bröst, humöret och feberkänsla.
  • Lykkeliv
    ostarihavet skrev 2017-06-21 14:19:51 följande:

Gjorde ett till.

Ser ni något? Lika tjockt som kontroll, syns i dagsljus och med lampa bakifrån.

Är det Spök tror ni? Har som sagt ingen erfarenhet av RFSU

Ser tyvärr inget... :(
  • Lykkeliv
    Maria198829 skrev 2017-06-21 22:45:04 följande:

Kroppen förvirrar mig!!

Ska få mens imorgon men i förrgår kom en lite blödning, svagt rosa och sen var de uppehåll tills igår. Trodde de var en nidis. Igår kom en mensvärk jag aldrig varit med om och mer blod. Tunnare än vanliga mensen och all värk försvann idag. Brukar annars få fruktansvärda kramper i underlivet vid mens, bli svullen och må skit men nu inget (ursäkta för mycket information här) och nu är brösten gigantiska från ingenstans. Hade Äl för cirka 2 veckor sedan. Når tycker ni jag ska göra ett test? Är så nyfiken jfall de är mens eller något annat

// förvirrad

Ja ta ett test! Så slipper du undra :) Håller tummarna för ett plus!
  • Lykkeliv
    Ulrika34 skrev 2017-06-22 18:50:55 följande:

Åhhh grattis!! När hade du bim!

Imorgon eller i helgen. Har haft lite oregelbundet. Är på cd 28 imorgon :)
  • Lykkeliv
    Sofiamy skrev 2017-06-22 20:43:00 följande:

Stort grattis! Jag är på cd 28 idag, har mellan 27-30 dagar så vet egentligen inte riktigt när bim är men fick positivt tidigt!

Grattis!!!

Jag testade positivt första gången i tisdags :) har cd på 28-30 är idag på 27
  • Lykkeliv
    Ulrika34 skrev 2017-06-23 16:13:55 följande:

Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt

Ser ett svagt sträck! Hoppas det blir starkare framöver! :)
  • Lykkeliv
    Ulrika34 skrev 2017-06-27 20:10:44 följande:

Bim -1. Återstår att se om det är ett spökstreck eller ej

Det där är verkligen inget spökstreck!!

Grattis
  • Lykkeliv
    Ulrika34 skrev 2017-06-30 10:33:52 följande:

spänningen stiger.... ingen mens, bim +2.... har symptom och mår purko, brösten har börjat sticka lite, ska testa imorgonbitti tänkte jag.... fick ett svagt + igår....

Åh så spännande!!!!!
  • Lykkeliv
    blondi99 skrev 2017-07-02 19:32:31 följande:

Någon som har provat denna? Jag köpte deras gravid test men vet inte om jag litar på att dom visar rätt. Igår vaknade jag mitt i natten och bara spydde och sen var det bra... Måde inte illa eller något och nu ligger jag på bim+5.

Jag har använt och de funkade för mig iaf
Svar på tråden BIM Juni 2017