• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Idis123
    hannap90 skrev 2017-06-01 20:48:28 följande:

Stort grattis!!:)

Tack! Kan inte förstå att det kanske är så..
  • Grus grus

Hej!

Jag kikar in här då jag precis haft äl och nu är det bara att vänta. Första försöket denna månaden!

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • DragonWoman
    Tumvante skrev 2017-06-01 22:42:46 följande:

En hel vecka tills att man kan börja testa... Väntan väntan... Så olidlig!

Tänkte börja testa på onsdag nästa vecka. Äl+9 då om jag räknat rätt. Men känns hopplöst redan
  • Thisdream

Är de någon mer som har ilningar eller svag smärta i äggledarna typ?????.. känns precis som innan äl eller mens men har precis haft äl för typ 4 dagar sedan och de är ett bra tag till bim ????.. mår jätte lustigt i kroppen. . Så trött att jag mår illa.. vilket jag iofs börjar görs om kvällarna ????

• Sofiamy
    Thisdream skrev 2017-06-02 16:23:36 följande:

Är de någon mer som har ilningar eller svag smärta i äggledarna typ?????.. känns precis som innan äl eller mens men har precis haft äl för typ 4 dagar sedan och de är ett bra tag till bim ????.. mår jätte lustigt i kroppen. . Så trött att jag mår illa.. vilket jag iofs börjar görs om kvällarna ????

Jag mår konstant dåligt från ÄL till BIM.... Det är så individuellt så jag upplever att det är så svårt att jämföra med andra. Tiden mellan ÄL och BIM är en enda lång tid av frustration tycker jag :)
  • hannap90

Översta från igår och nedersta från idag, visst är det positivt? :) när släpper ägget isåfall?

• Sivans

Jag slutade med mina minipiller 14/5 och har absolut ingen koll på mens och äl. Fick hem äl-test i måndags och testade direkt och sedan dagen efter.

Vad tror ni om min äl? Ser inte tillräckligt stark ut på översta. Kan det stämma att jag hade äl i helgen?
  • Thisdream
    Sofiamy skrev 2017-06-02 16:40:36 följande:

Jag mår konstant dåligt från ÄL till BIM.... Det är så individuellt så jag upplever att det är så svårt att jämföra med andra. Tiden mellan ÄL och BIM är en enda lång tid av frustration tycker jag :)

Okej dåså.. jag har faktiskt aldrig känt något efter äl osv.. förr kände jag aldrig av äl men efter sonen blev de att jag började känna lite.. men denna månaden är den enda jag känt mig lustig så att jag reagerat på de :/ hoppas inte det är sjukdom bara eller nåt ????
  • Tumvante
    hannap90 skrev 2017-06-02 17:00:51 följande:

Översta från igår och nedersta från idag, visst är det positivt? :) när släpper ägget isåfall?

12-48 Ttimmar tror jag att det är inom...så sexa på imorgon!
Svar på tråden BIM Juni 2017