• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Idis123
    FrökenJ90 skrev 2017-06-01 20:15:09 följande:

Jag hade tolkat det som positivt. Det från rfsu (?) är ju lite otydligt men Cb-testet är ju klart ett plus :D Grattis!

Helt sjukt!!! Tack! Inte en symptom än, får hålla tummarna och kanske inte ropa hej än.

Jag vill i varje fall slå ett slag för Rosenrot. Jag har inte försökt så länge iofs eftersom jag gjorde en abort i januari. Men jag är 37 år och har lågt AMH-värde så detta var inte vad jag räknat med, utan bara hoppats!

Började med Rosenrot denna cykel mitt i mensen och åt fram till ÄL, fick tydligare symptom på ägglossning som jag inte haft tidigare och starkt utslag på stickorna, dessutom något kortare cykel än den innan.

Håller tummarna för er alla (och mig själv)!
  • Idis123
    Freya18 skrev 2017-06-01 20:24:29 följande:

Ser positivt ut. Grattis!!

Tack!!!
  • Freya18

Ja, här går det trögt... Beräknad äl imorgon, men stickorna ser sömniga ut. :/

Igår kände jag värk runt magen, men inte så mycket runt äggstockarna så vet inte riktigt vad det var. Annars så har jag inte känt någonting. Får ju alltid mina tydliga smärtor och vääldigt vattniga flytningar. Och när jag testar så blir det alltid en fin stegring och äl är som en klocka! Hmm.. kanske blir en sån där månad när kroppen hoppar över en ägglossning..

• Idis123
    Freya18 skrev 2017-06-01 20:31:19 följande:

Ja, här går det trögt... Beräknad äl imorgon, men stickorna ser sömniga ut. :/

Igår kände jag värk runt magen, men inte så mycket runt äggstockarna så vet inte riktigt vad det var. Annars så har jag inte känt någonting. Får ju alltid mina tydliga smärtor och vääldigt vattniga flytningar. Och när jag testar så blir det alltid en fin stegring och äl är som en klocka! Hmm.. kanske blir en sån där månad när kroppen hoppar över en ägglossning..

Testa med Rosenrot nästa!
  • hannap90
    Idis123 skrev 2017-06-01 20:09:53 följande:

Kan man tolka detta som positivt?!?!

Stort grattis!!:)
  • Freya18
    Idis123 skrev 2017-06-01 20:47:25 följande:
    Testa med Rosenrot nästa!
    Njä.. Vill inte ta tillskott mer än Folsyra. Glad Min menscykel har alltid varit helt perfekt och ägglossningen stark. Så vill inte ta någonting som kan eventuellt gör ägglossningen ännu starkare. Kan ju knappt gå under äl-dagen. Haha.
    Det händer ju att ägglossningen uteblir en månad och det är helt normalt, men det känns bara såå suurt när man har väntat.. Skrikandes Hoppas på en snabb stegring till helgen!
  • Idis123
    Freya18 skrev 2017-06-01 21:08:21 följande:

Njä.. Vill inte ta tillskott mer än Folsyra.  Min menscykel har alltid varit helt perfekt och ägglossningen stark. Så vill inte ta någonting som kan eventuellt gör ägglossningen ännu starkare. Kan ju knappt gå under äl-dagen. Haha.

Det händer ju att ägglossningen uteblir en månad och det är helt normalt, men det känns bara såå suurt när man har väntat..  Hoppas på en snabb stegring till helgen!

Haha jag förstår. Håller tummarna att det blir så!
  • Vincies_mamma

Håll tummarna för mig imorgon! BIM idag och ingen mens i sikte, den brukar vara pålitlig. Testade i tisdags och kan eventuellt ha sett ett svagt plus, men det kan lika gärna ha varit önsketänkande ... Ska testa imorgon igen och hoppas att det visar positivt!

Mår lite illa sedan några timmar tillbaka och livmodern är lite öm och svullen. Hoppas att det inte är mensen som gör det.

Svar på tråden BIM Juni 2017