BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Jag hade tolkat det som positivt. Det från rfsu (?) är ju lite otydligt men Cb-testet är ju klart ett plus :D Grattis!
Ser positivt ut. Grattis!!
Ja, här går det trögt... Beräknad äl imorgon, men stickorna ser sömniga ut. :/
Igår kände jag värk runt magen, men inte så mycket runt äggstockarna så vet inte riktigt vad det var. Annars så har jag inte känt någonting. Får ju alltid mina tydliga smärtor och vääldigt vattniga flytningar. Och när jag testar så blir det alltid en fin stegring och äl är som en klocka! Hmm.. kanske blir en sån där månad när kroppen hoppar över en ägglossning..
Ja, här går det trögt... Beräknad äl imorgon, men stickorna ser sömniga ut. :/
Igår kände jag värk runt magen, men inte så mycket runt äggstockarna så vet inte riktigt vad det var. Annars så har jag inte känt någonting. Får ju alltid mina tydliga smärtor och vääldigt vattniga flytningar. Och när jag testar så blir det alltid en fin stegring och äl är som en klocka! Hmm.. kanske blir en sån där månad när kroppen hoppar över en ägglossning..
Kan man tolka detta som positivt?!?!
Njä.. Vill inte ta tillskott mer än Folsyra. Min menscykel har alltid varit helt perfekt och ägglossningen stark. Så vill inte ta någonting som kan eventuellt gör ägglossningen ännu starkare. Kan ju knappt gå under äl-dagen. Haha.
Det händer ju att ägglossningen uteblir en månad och det är helt normalt, men det känns bara såå suurt när man har väntat.. Hoppas på en snabb stegring till helgen!
Håll tummarna för mig imorgon! BIM idag och ingen mens i sikte, den brukar vara pålitlig. Testade i tisdags och kan eventuellt ha sett ett svagt plus, men det kan lika gärna ha varit önsketänkande ... Ska testa imorgon igen och hoppas att det visar positivt!
Mår lite illa sedan några timmar tillbaka och livmodern är lite öm och svullen. Hoppas att det inte är mensen som gör det.
Nu Håller vi tummarna för er som har Bim i dagarna!! Hejja!
En hel vecka tills att man kan börja testa... Väntan väntan... Så olidlig!