• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • hannap90
    Skrutt 83 skrev 2017-05-30 09:17:23 följande:

Är dessa från graviditetskollen? Mina därifrån blev aldrig riktigt starka, här är jämförelse med testlagret

Ja dom är från graviditetskollen. Så då hade jag kanske äl 28/5?
  • Skrutt 83
    hannap90 skrev 2017-05-30 10:26:56 följande:

Ja dom är från graviditetskollen. Så då hade jag kanske äl 28/5?

Ja jag tror absolut att testet den 28/5 kan ha varit positivt och sen då äl 24-48 h senare. Så äl igår eller idag troligtvis. Hade du några andra symtom? Vilken cd är du på?
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • hannap90
    Skrutt 83 skrev 2017-05-30 11:05:20 följande:

Ja jag tror absolut att testet den 28/5 kan ha varit positivt och sen då äl 24-48 h senare. Så äl igår eller idag troligtvis. Hade du några andra symtom? Vilken cd är du på?

Oj oj, då får man mysa till det idag då! Haha. Eller de kanske är för sent då? Nja, jag är sjukt bubblig och konstig i magen men är väl förmodligen inte pga det. Cd 15, men hade lång cykel förra månaden!
  • typ89

Fertilitetsmonitorn visade hög, 9onde dagen i rad nu. FF har satt äl till dag 16 nu men hade jätte ont på höger sida i söndags. Känns som äl redan har vart i vilket fall så funderar på hur länge man ska fortsätta och testa? Suger lite att köra 20 stickor varje cykel när dom kostar nästan 400....

• hannap90

Nu ikväll var testet såhär. Alltså detta med ältest är en ren vetenskap haha!

• Hejhejhejilc

Just nu känner jag mig bara deppig, ingen äl i sikte än, är på dag 22, fick aldrig maximal stegring på clearblue, bara hög fertilitet i 7 dagar... har pco så jag vet ju att jag kan ha sen eller helt utebliven äl. Min temp är fortsatt låg så ganska hundra på att äl inte skett. Det positiva är ju att de två ggr jag blivit gravid har jag haft sen ägglossning!

Igår bytte mina flytningar karaktär, såå vattninga, har även molvärk och hugg i tjejmagen, håller mina tummar så att något är på g, vill ha ägglossning!! Så, nu har jag fått klaga av mig lite ;) Lycka till alla!

• Vargdis

Idag har jag plockat ut min hormonspiral. så är osäker på om det blir någon äl redan i juni men vi får se. Vi håller tummarna ????

• Skrutt 83
    hannap90 skrev 2017-05-30 19:29:09 följande:

Nu ikväll var testet såhär. Alltså detta med ältest är en ren vetenskap haha!

Ja det är lite knepiga ibland. Fortsätt testa ett par dagar till för säkerhetsskull för att se om s
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08 r
  • Skrutt 83

För att se om de blir starkare eller svagare skulle det stå, råkade trycka iväg lite väl snabbt

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Granskog

Illamående och svullen samt "febrig i kroppen"... Beställde hem early tester som borde anlända denna vecka... BIM nästa veckas tis eller ons

Svar på tråden BIM Juni 2017