BIM Juni 2017
Hej!
Hoppar gärna med här! Har äl runt juni och BIM runt 14 juni. Jag och sambon försöker få till 3:e barnet efter ett mf/utomkveds i slutet av dec. Så detta bli försök nr 5. Hoppas verkligen så hårt på en liten februaribebis
Hej!
Hoppar gärna med här! Har äl runt juni och BIM runt 14 juni. Jag och sambon försöker få till 3:e barnet efter ett mf/utomkveds i slutet av dec. Så detta bli försök nr 5. Hoppas verkligen så hårt på en liten februaribebis
Hoppar in från Maj tråden om det är okej. ÄL 31/5 och BIM 15/6, 5:e försöket med 3:e barnet...nästan tappat räkningen på antal försök. Har två barn födda på sommaren innan så skulle vara kul med ett i början av året Ätit Borago två senaste försöken men pausar från det denna månad.
Men halloj Min mens kom som en klocka, suck!! Tappade hoppet lite men nu är jag laddad till tusen! Detta SKA bli vår månad! Hejja oss <3
Vad roligt vår cykler fortsätter lika så lika!
Kommer du använda ÄL test?
Sex idag och för tre dagar sedan. Har äl idag verkar det som! Hoppas!!! Tog två test idag kl 12:00. Båda positiva
Hej! Hoppar in här! Ser att ni pratar äl-test och kanske är det någon som kan hjälpa mig att bringa klarhet i hur de fungerar? Jag har en cykel på 28 dagar, punktlig. Hade senaste mensen 7/5 och borde haft äl runt den 18/5 (i torsdags). Sedan jag fick mitt första barn har jag haft ont vid äggstockarna då äl borde äga rum. Har dock aldrig testat med äl-test men mensen har kommit exakt 14 dagar efteråt. Efter ett infall så testade jag med sticka i torsdags men den var negativ. Hade ont som f-n i äggstockarna/ledarna torsdag kväll till fredag lunch innan det lugnade ned sig något. Därför tror jag ändå att det var äl i något skede jag kände av. Testade jag försent för att stickan skulle ge utslag tro? Det står på förpackningen att testet visar positivt innan de två mest fertila dygnen. Undrar om det hade visat positivt om jag testat på tisdagen istället?
Hade sex sön-ons så hoppas på att det ändå kan ha tagit sig ... Otålig väntan nu ett par dagar.
Tror jag också kommer använda ÄL-test så man vet med "säkerhet" eller så säker man kan vara när ÄL inträffar.
Känner detsamma! Först eviga väntan till ÄL och sen den ännu längre väntan till BIM. Fundera, tolka test, tolka symptom, känna sig gravid och sen inte... Gahh!! Hur svårt kan det vara för det att fungera????
När ska du börja testa?
Ni som tempar och ätit borago, borde jag sluta med den nu. Rejäl temphöjning idag. Haft lite känningar av äl men inte alls lika tydliga som jag brukar ha. Cd11 idag och brukar ha äl på cd15-16, iaf de senaste cyklerna. Fan... nu blev jag ju helt förvirrad över kroppens beteende.
Tror ni att ägglossningen är på gång? ????????????
En liten fråga. Den 28/5 fick jag lite starkare på ältestet (negativt jag vet) men idag är de ännu svagare. Kan det vara att jag missat själva stegringen?