BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Jag jag testade i onsdags också och det var ännu svagare
Jag jag testade i onsdags också och det var ännu svagare
Åh hoppas ! Vad kul för dig hoppas du plussar sen <3Det är så konstigt för med testlagrets så är det starkare men med gravidkollens så är dom svaga fattar liksom inte varför det är sån skillnad haha
Jag vet att många får svagare streck med gravidkollens stickor och att det syns tydligare med Testlagrets stickor. Testlagret är bättre tycker jag. :)
Jag ska hålla mig ett tag nu och ta en sticka innan lunchen. Brukar alltid testa på eftermiddagarna annars, men är nyfiken ifall det syns starkar nu. Jag testar två gånger när stickan blir starkare.
Okej bra o veta för förra månaden visade gravidkollen ingenting förrän det blev maximal allt blev så stressat då! Ska sluta köpa därifrån då .. ska göra likadant som du nu då o se hur det blir
Första seriösa försöket på att göra bebis va i Maj (29/5)
Nu har jag en fråga/novell till er som kanske vet ???? Tänkte om nån känner/känner samma ????
jag hade ägglossning 29/5 för då visa ägglossnings testet positivt.
Nu sen ägglossningen har jag haft som "mensvärk" men inte riktig mensvärk om ni förstår.
Jag sluta med mina P-piller i feb-17.
Kan de vara så att de har tagit sig ? Har aldrig känt detta förut.
Och är de någon som vart med om samma sak och sen plussat?
BIM 13/6
Det är för tidigt och känna än. Ägglossningen sker 12-48 dagar efter positivt test. Då är du på kanske äl+4 idag. Ägget fäster normalt mellan 7-10 dagar efter ägglossningen. Håll ut lite till! :)
"Skrutt 83" la upp den här bilden tidigare. Hon jämförde stickorna:
Oj, fick ett starkt streck nyss! Och jag som inte brukar testa på förmiddagarna. Hade bara hållt mig i en halvtimme. :)
Det är för tidigt och känna än. Ägglossningen sker 12-48 dagar efter positivt test. Då är du på kanske äl+4 idag. Ägget fäster normalt mellan 7-10 dagar efter ägglossningen. Håll ut lite till! :)