BIM Juni 2017
Hej allihopa ! Jag hoppar jätte gärna in här beräknad ÄL 30/5 och BIM 14/6 nu är det 3:e försöket
Hej allihopa ! Jag hoppar jätte gärna in här beräknad ÄL 30/5 och BIM 14/6 nu är det 3:e försöket
Hej allihopa behöver verkligen hjälp ! Har hållit mig borta lite från familjeliv för och ladda batterierna.. nu skulle jag haft ägglossning den 30:e maj men i söndags så började jag få små blödningar som slutade igår inte alla mycket blod idag kan det komma pytte lite brunt i flytningarna men blir så kluven eftersom clearblue ÄL TEST visat hög fertilitet en blinkande gubbe två dagar innan det blödde och även under tiden tills nu. Någon som varit med om detta och endå fått ägglossning men kanske senare ? Usch blir sp trött på det här
Det ser ut som en stegring är på gång. :) Min sticka blev också lite starkare idag!
Jag vet att många får svagare streck med gravidkollens stickor och att det syns tydligare med Testlagrets stickor. Testlagret är bättre tycker jag. :)
Jag ska hålla mig ett tag nu och ta en sticka innan lunchen. Brukar alltid testa på eftermiddagarna annars, men är nyfiken ifall det syns starkar nu. Jag testar två gånger när stickan blir starkare.
"Skrutt 83" la upp den här bilden tidigare. Hon jämförde stickorna:
Vart i din menscykel befinner du dig?
Men du måste skoja? Alla har ju olika lång menscykel och om jag då skulle ha mens i 5 dagar så sker min ägglossning på dag 19? När äl-test ger utslag redan dag 9-11. Tempar också så får det bekräftat via det.
Eller gäller det bara dig? Fast det är ju konstigt också. Äl brukar ju variera lite med någon dag eller två.
Har så svårt att tyda dessa.
Någon som kan hjälpa mig?
När hade jag äl?