Inlägg från: bananahpie |Visa alla inlägg
  • bananahpie

BIM Juni 2017

Vi med! Första försöket blir till juni, har en son som är 3 år. Enligt äl uträknare ska jag ha äl 1 juni men har oregelbunden mens och dom senaste 3 månaderna har jag fått mensen den 18e, men brukar känna av äl pga värk i ena sidan av magen. Lycka till allihop!

• bananahpie
    malin0313 skrev 2017-05-19 09:00:39 följande:

Hej. Hoppar in här jag med.

Äl tror jag var 17-18 maj. Bim början på juni.

Första försöket med andra barnet!

Har haft en mens efter jag slutat amma. Hoppas inte på mer än så ;)

Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..

Jag hade heller aldrig känt ägglossning innan jag fick min son. Efter han föddes så har jag känt nästan varje månad, värk på ena sidan i magen som är ihållande, blev orolig första gången och tog äl test som var väldigt positivt :)
  • bananahpie
    Längtanefterdig skrev 2017-05-18 18:15:12 följande:

Nu är strecket till och med starkare än kontrollstrecket  Ovitrelle tagen!

Härligt! :)
  • bananahpie
    LillaAw skrev 2017-05-23 19:38:51 följande:

Fick tillslut positivt äl test idag! När är bäst att ha sex? :D ikväll och imorgon?

Det skulle jag satsa på :D
  • bananahpie

Jag tar inga äl tester än, plussar jag inte den här gången kommer jag nog börja fundera på det. Just nu går jag efter min äl värk.. Iaf igår kväll började jag få ont i höger sida av magen, känner igen detta och det är äl värk :) Har ont idag med när jag vakna.. hade sex natten till igår. Tror ni det räcker eller ska man försöka köra idag? Och nån som vet att när man har äl värk, om man precis har haft äl då eller inte än, är den på g eller är det precis då man har äl? :o

• bananahpie
    Granskog skrev 2017-05-31 14:58:50 följande:

Plussade nyss svagt svagt med CL early!!!!!

Oj va roligt, grattis!! :D själv har jag bim den 13e juni så är ett tag kvar :)
  • bananahpie
    Kickan81 skrev 2017-06-07 11:06:11 följande:

Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)

Åh grattis!! :)
  • bananahpie
    Kroneet skrev 2017-06-07 16:49:56 följande:

Vågar knappt tro att det är sant, eller är det ens sant?? Hur pålitliga är graviditetskollens tidiga tester? Enligt appen ska jag ha mens om 5dagar... #spänd!!

Det där är absolut positivt! :D Grattis!!
    Kroneet skrev 2017-06-07 16:49:56 följande:

Vågar knappt tro att det är sant, eller är det ens sant?? Hur pålitliga är graviditetskollens tidiga tester? Enligt appen ska jag ha mens om 5dagar... #spänd!!

Det där är absolut positivt! :D Grattis!!
  • bananahpie

Bim på tisdag. Mensvärk utan mens sen några dagar men vågar verkligen inte tro nåt o bli besviken! :/ nån mer med bim nästa vecka?

• bananahpie

Igår kom mensen (som förväntat) så nu hoppar jag ur här :) första försöket men övergår officiellt till andra försöket nu då!

Stort grattis och lycka till ni som fått plus eller väntar! :)

Svar på tråden BIM Juni 2017