Inlägg från: blondi99 |Visa alla inlägg
  • blondi99

BIM Juni 2017

Hej hoppar in här :) min mens kom idag efter att ha varit sen i två veckor så jag vet inte riktigt när nästa bim är eller äl. Så här får vi chansa med sex varannan dag nu. Så håller vi tummarna att det blir nått :) vi vill så gärna ha ett till barn nu när våran dotter blir tre i år så är det nu det gäller. Spännande att följa er andra också på er resa.

• blondi99

Hur tidigt kan man testa innan man vet att mensen ska komma?

Enligt min kalender så hade jag ägglossning igår och mensen ska komma den 28. Ska jag vänta minst en vecka eller ska jag vänta tills min beräknade mens dag? Man e ju så himla otålig på dessa väntetider

• blondi99

Jaha då är man i den här eviga väntan igen. Gick 2 veckor över med mensen förra månaden och nu har jag gått över tre dagar med negativa tester. Är vi några kvar som inte fått mensen fast vi borde och testerna vissar negativt?

• blondi99

Någon som har provat denna? Jag köpte deras gravid test men vet inte om jag litar på att dom visar rätt. Igår vaknade jag mitt i natten och bara spydde och sen var det bra... Måde inte illa eller något och nu ligger jag på bim+5.
  • blondi99
    Lykkeliv skrev 2017-07-02 19:36:34 följande:

Jag har använt och de funkade för mig iaf

Okej, ja nu har jag beställt hem ett test så får vi se :)
Svar på tråden BIM Juni 2017