SkogsstjärnN skrev 2017-05-22 05:06:21 följande:
Shit vilken panik! Vilken tur det gick bra, tänk vad saker man kan råna ut för!
Ja, alltså att det ens är möjligt... Hon sa dock till oss att det är vanligare än man tror iaf med småblödningar och när moderkakan ligger för (min låg bara för till hälften) så kan det bli bristningar i den vilket i sig oftast inte är farligt så småblöder jag är det helt ok men att man alltid vill kolla upp större blödningar, som igår, så då skulle jag komma igen. Men närmaste veckorna kan jag förvänta mig småblödningar som första dagen på en mens typ och de bruna flytningarna jag haft nästan dagligen tills min livmoder växt så moderkakan flyttat på sig känns så där men ok nu när jag vet vart det kommer ifrån och det är inte från bebis

Nykär15 skrev 2017-05-22 07:56:17 följande:
Men fy vad läskigt!! Vilken mardröm...som slutade väl vad skönt att liten mår bra. Hoppas blödningarna håller sig borta.
Ja verkligen! Men förmodligen får jag leva med småblödningar några veckor tills livmodern växt till sig. Så nu har vi döpt om liten till vilden för att den inte ens kunde vara stilla så länge så att vi fick en mätning!

Men samtidigt jätteskönt att se en så pigg bebis efter den pärsen, önskar inte min värsta fiende den upplevelsen, vilken skräck det var, men att den kan blöda så och ändå vara bra där inne! Jag trodde knappt det var möjligt men så oerhört tacksam och glad <3