• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:24:49 följande:

Det är inte dravel att fråga vem någon är. Jag tycker personligheten är det mest intressanta hos en person. Vad är det du vill uppnå med dina otrevligheter?

Jaharu, för när man läser den här tråden så känns det ju mest som att du är intresserad av att tokragga fullständigt efterblivet på allt i kvinnoväg och att skriva omotiverat om din egen penis. Håller med kvinnorna ovan om att skämskudden åker fram när man läser dina inlägg.

Tips: det finns speciella sidor för sexkontakter. Familjeliv är inte en av dem.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 19:36:17 följande:
    Jaharu, för när man läser den här tråden så känns det ju mest som att du är intresserad av att tokragga fullständigt efterblivet på allt i kvinnoväg och att skriva omotiverat om din egen penis. Håller med kvinnorna ovan om att skämskudden åker fram när man läser dina inlägg.

Tips: det finns speciella sidor för sexkontakter. Familjeliv är inte en av dem.
    Tack, jag blev glad av att få lite medhåll här!
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-11 19:39:58 följande:

Tack, jag blev glad av att få lite medhåll här!

En till som håller med här!

Sorgligt nästan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-11 19:33:34 följande:

Skall jag citera fler av dina äckliga inlägg?

Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.
  • Anonym (M.H.)

Inget svarsalternativ passar, tror jag var ungefär 12-13 år när jag började kolla på porr lite mer regelbundet. Kollade väl någon enstaka gång innan det också.

Idag är jag 23 år och det varierar lite hur ofta. Ibland är jag mer för sexnoveller och då kanske det blir porrtittande 1 gång/vecka eller 1-2 gånger per två veckor. Andra perioder blir det kanske 3 gånger i veckan ungefär.

• Anonym (Misse)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:53:34 följande:

Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.

Visa mig vad hon skrev som var lika grovt som det du skriver? Skriver hon om sin fitta, eller är det du som frågar? Skriver hon om vad hon gillar, eller eller är det du som frågar?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 19:51:18 följande:
    En till som håller med här!

Sorgligt nästan.
    Ja absolut. Sorgligt, osmakligt, desperat och väldigt äckligt.
  • Mysigast
    Anonym (M.H.) skrev 2018-04-11 19:53:49 följande:

Inget svarsalternativ passar, tror jag var ungefär 12-13 år när jag började kolla på porr lite mer regelbundet. Kollade väl någon enstaka gång innan det också.

Idag är jag 23 år och det varierar lite hur ofta. Ibland är jag mer för sexnoveller och då kanske det blir porrtittande 1 gång/vecka eller 1-2 gånger per två veckor. Andra perioder blir det kanske 3 gånger i veckan ungefär.

Vad är fördelen med noveller och vad är fördelen med film tycker du? :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 19:55:42 följande:

Visa mig vad hon skrev som var lika grovt som det du skriver? Skriver hon om sin fitta, eller är det du som frågar? Skriver hon om vad hon gillar, eller eller är det du som frågar?

Varför skulle jag? Hon svarar glatt så det visar att det var välkomna frågor. Vad du och andra tycker spelar ingen roll. Speciellt när det ni sysslar med är mobbning.
  • Anonym (M.H.)
    Mysigast skrev 2018-04-11 20:05:53 följande:

Vad är fördelen med noveller och vad är fördelen med film tycker du? :)

Noveller ger en mer frihet att såklart fantisera upp en bild, vilket jag tycker kan vara härligt. Och det skrivna ordet möjliggör ju mer fantasier som kanske är svårt att fånga på film. Framförallt sådant som är mer tabu och inte okej att spela in på samma sätt, men en novell är ju 100% fantasi. Sen så kan ju en novell beskriva känslor, upplevelser, tankegångar och sånt, vilket jag tycker gör de lite mer intressanta ofta :)

Sedan tycker jag film såklart är härligt att kika på ibland när man hellre vill ha det mer visuella :)
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?