Tjejer när började ni kolla på porr?
Och hur ofta tittar ni?
Och hur ofta tittar ni?
Det är inte dravel att fråga vem någon är. Jag tycker personligheten är det mest intressanta hos en person. Vad är det du vill uppnå med dina otrevligheter?
Tack, jag blev glad av att få lite medhåll här!
Skall jag citera fler av dina äckliga inlägg?
Inget svarsalternativ passar, tror jag var ungefär 12-13 år när jag började kolla på porr lite mer regelbundet. Kollade väl någon enstaka gång innan det också.
Idag är jag 23 år och det varierar lite hur ofta. Ibland är jag mer för sexnoveller och då kanske det blir porrtittande 1 gång/vecka eller 1-2 gånger per två veckor. Andra perioder blir det kanske 3 gånger i veckan ungefär.
Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.
Inget svarsalternativ passar, tror jag var ungefär 12-13 år när jag började kolla på porr lite mer regelbundet. Kollade väl någon enstaka gång innan det också.
Idag är jag 23 år och det varierar lite hur ofta. Ibland är jag mer för sexnoveller och då kanske det blir porrtittande 1 gång/vecka eller 1-2 gånger per två veckor. Andra perioder blir det kanske 3 gånger i veckan ungefär.
Visa mig vad hon skrev som var lika grovt som det du skriver? Skriver hon om sin fitta, eller är det du som frågar? Skriver hon om vad hon gillar, eller eller är det du som frågar?
Vad är fördelen med noveller och vad är fördelen med film tycker du? :)