Inlägg från: Anonym (Milfy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfy)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Anonym (Man) skrev 2018-04-11 17:50:08 följande:
    Trevligt :). Vad är du annars för en?
    Går lite trögt med ditt patetiska raggande va
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 18:48:59 följande:
    Har du ont nånstans?
    Nä inte direkt men man får ju hålla hårt i skämskudden när man läser ditt dravel. Kanske därför ;)
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-04-11 18:58:41 följande:

Håller med dej, man skäms lite..

Inte så lite.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-15 21:38:12 följande:
    Åh låter underbart! Aha, undrar vad det beror på. Jag kan iofs slicka dig i rumpan istället då. Jag älskar verkligen att bli avsugen och måste vara härligt att knulla dig i rumpan. Bakifrån överhuvudtaget är en stor favorit!
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:24:49 följande:
    Det är inte dravel att fråga vem någon är. Jag tycker personligheten är det mest intressanta hos en person. Vad är det du vill uppnå med dina otrevligheter?
    Skall jag citera fler av dina äckliga inlägg?

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 19:36:17 följande:
    Jaharu, för när man läser den här tråden så känns det ju mest som att du är intresserad av att tokragga fullständigt efterblivet på allt i kvinnoväg och att skriva omotiverat om din egen penis. Håller med kvinnorna ovan om att skämskudden åker fram när man läser dina inlägg.

Tips: det finns speciella sidor för sexkontakter. Familjeliv är inte en av dem.
    Tack, jag blev glad av att få lite medhåll här!
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 19:51:18 följande:
    En till som håller med här!

Sorgligt nästan.
    Ja absolut. Sorgligt, osmakligt, desperat och väldigt äckligt.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 20:14:38 följande:
    Alltså jäklar vad du låter som en kolerisk och gnällig gubbjävel när du blir defensiv. Nästan det enda som är osexigare än omotiverade och slemmiga inlägg om vad en random man tänder på.

Ingen kvinna är intresserad av dina oombedda närmanden i den här tråden. Kan du inte ta och flytta dina sorgliga inlägg till en sexkontaktsida istället? Nej, vi vill inte höra att du gärna skulle vilja ha analsex med en anonym användare på familjeliv. Nej, vi bryr oss inte om att du är singel. Nej, ingen tjugoplussare med nätt rumpa kommer bli ditt mercy fuck om du bara påpekar tillräckligt många gånger hur länge sen det var du fick ligga.

Du. Är. I. Fel. Forum.
    Underbart inlägg!!
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?