• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Anonym (Inte nu)

Började som 16-17åring men har inte tittat på porr på 2 år nu. Är 25.

• kåtlisa

Var kanske 13 eller 14, På den tiden fanns varken video eller internett så det var Lektyr eller Se från pappas hemliga samling. Hur mycket jag tittar idag varierar stort så också vilken typ av porr det blir. För tillfället ser jag en hel del Tjekisk film med swingers i hemmamiljö och på klubb. Gubben har en period där han tittar en hel del på Spermastudio och liknand och tillsammans och när vi har gäster blir det en hel del Marc Durcel och Erika Lust.

• Anonym (Tjej)

20-23 för det fanns inte tillgång till porr jag gillade innan dess. Bara meningslösa porrtidningar. Men jag skrev egen porr sedan jag var typ 13. Kollar inte ofta, kanske 2-3 ggr/mån.

• Robb80
    MammAmma skrev 2017-03-13 10:32:40 följande:

Just ja... Jag tittar väl några gånger i veckan, typ.

Vad tittar du på då för porr?
  • Anonym (Porrhasse)

Min fru kollar på porr varje dag och hon är ständigt kåt så jag klagar inte

• kvarnfot

Min fru kollar porr varje gång hon onanerar, ca 14:e dag.
    Tror nog att dagens flickor börjar kolla på porr redan vid 10-12år då det är nyfikna och onanerar mycket.

• kåtlisa
    kvarnfot skrev 2017-03-13 10:51:47 följande:

Min fru kollar porr varje gång hon onanerar, ca 14:e dag.
    Tror nog att dagens flickor börjar kolla på porr redan vid 10-12år då det är nyfikna och onanerar mycket.

Utbudet är mycket större idag än vad det var för 40år sedan när min nyfikenhet för sex och pojkar vaknade. Lite på gott och ont kan jag tycka. Tyvärr ger mycket av dagens porr en väldigt skev bild av sex och sammlevnad där både pojkar och flickor i många fall får en konstig bild av vad man förväntas ställa upp på och vad man skall prestera och hur man skall se ut och vara utrustad för att passa in i det som igentligen är en ren fantasivärld.
  • Anonym (Tjej26)

Tror jag var 14-15, kollade på 4chan. Nu för tiden blir det allt från 1-2 gånger i månaden till varje dag.

Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?