• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:53:34 följande:

Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.

Alltså jäklar vad du låter som en kolerisk och gnällig gubbjävel när du blir defensiv. Nästan det enda som är osexigare än omotiverade och slemmiga inlägg om vad en random man tänder på.

Ingen kvinna är intresserad av dina oombedda närmanden i den här tråden. Kan du inte ta och flytta dina sorgliga inlägg till en sexkontaktsida istället? Nej, vi vill inte höra att du gärna skulle vilja ha analsex med en anonym användare på familjeliv. Nej, vi bryr oss inte om att du är singel. Nej, ingen tjugoplussare med nätt rumpa kommer bli ditt mercy fuck om du bara påpekar tillräckligt många gånger hur länge sen det var du fick ligga.

Du. Är. I. Fel. Forum.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 20:14:38 följande:
    Alltså jäklar vad du låter som en kolerisk och gnällig gubbjävel när du blir defensiv. Nästan det enda som är osexigare än omotiverade och slemmiga inlägg om vad en random man tänder på.

Ingen kvinna är intresserad av dina oombedda närmanden i den här tråden. Kan du inte ta och flytta dina sorgliga inlägg till en sexkontaktsida istället? Nej, vi vill inte höra att du gärna skulle vilja ha analsex med en anonym användare på familjeliv. Nej, vi bryr oss inte om att du är singel. Nej, ingen tjugoplussare med nätt rumpa kommer bli ditt mercy fuck om du bara påpekar tillräckligt många gånger hur länge sen det var du fick ligga.

Du. Är. I. Fel. Forum.
    Underbart inlägg!!
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 20:11:03 följande:

Varför skulle jag? Hon svarar glatt så det visar att det var välkomna frågor. Vad du och andra tycker spelar ingen roll. Speciellt när det ni sysslar med är mobbning.

Det gör inte det hela mindre osmakligt, eller hur? Finns betydligt mer lämpliga ställen att diskutera det du gör.

Mobbing? Tycker jag inte, vi är bara fler som håller med om att snacket är äckligt.
  • Mysigast
    Anonym (M.H.) skrev 2018-04-11 20:12:40 följande:

Noveller ger en mer frihet att såklart fantisera upp en bild, vilket jag tycker kan vara härligt. Och det skrivna ordet möjliggör ju mer fantasier som kanske är svårt att fånga på film. Framförallt sådant som är mer tabu och inte okej att spela in på samma sätt, men en novell är ju 100% fantasi. Sen så kan ju en novell beskriva känslor, upplevelser, tankegångar och sånt, vilket jag tycker gör de lite mer intressanta ofta :)

Sedan tycker jag film såklart är härligt att kika på ibland när man hellre vill ha det mer visuella :)

Det håller jag helt klart med om! :). Bra att man kan söka novell för att få en inriktning som man gillar men sen samtidigt att den inspirerar till friare fantasier :). Ja, en novell kan ge en djupare upplevelse på det sättet ju. Så du gillar lite förbjudna saker? :).

Haha ja film kan ju vara bra om man vill se en riktigt söt tjej med fin rumpa till exempel. Eller att hon gör något specifikt. Gillar point of view. Känns mer som att det är jag som är med då haha :). Någon speciell ålder på killar du gillar?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Herregud) skrev 2018-04-11 20:14:38 följande:

Du. Är. I. Fel. Forum.
    Ibland kollar jag in yngre tjejer i 20-årsåldern på stan. Sen går jag hem och runkar och fantiserar om dem :D.
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 21:29:03 följande:

Ibland kollar jag in yngre tjejer i 20-årsåldern på stan. Sen går jag hem och runkar och fantiserar om dem :D.

Ibland ser jag hur de äldre gubbarna kollar in mig på stan. Då blir jag äcklad, sen går jag hem och tycker lite synd om dom :D
  • Anonym (Man)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 21:34:10 följande:
    Ibland ser jag hur de äldre gubbarna kollar in mig på stan. Då blir jag äcklad, sen går jag hem och tycker lite synd om dom :D
    Haha så kan det vara. Gubbe skulle ingen kalla mig iallafall. Hur gammal är du?
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 21:36:53 följande:

Haha så kan det vara. Gubbe skulle ingen kalla mig iallafall. Hur gammal är du?

Jag kanske skulle? :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Misse) skrev 2018-04-11 21:41:24 följande:
    Jag kanske skulle? :)
    Ja, för att jävlas kanske :P. Nä men helt ärligt, så säger alla att jag ser rätt mycket yngre ut. Iallafall då det kommit på tal.
  • Pussan
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-11 19:33:34 följande:
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:24:49 följande:
    Det är inte dravel att fråga vem någon är. Jag tycker personligheten är det mest intressanta hos en person. Vad är det du vill uppnå med dina otrevligheter?
    Skall jag citera fler av dina äckliga inlägg?

Överreaktion va?
    I ett forum som handlar om sex kan man väl tänka sig att ämnen som avsugning, slicka och knulla bakifrån m m dyker upp.
    Om du tycker att det är äckligt ska du kanske välja något annat forum
Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?