Tjejer när började ni kolla på porr?
Och hur ofta tittar ni?
Och hur ofta tittar ni?
Tjejen jag pratade med vid det tillfället hade inget emot det med tanke på att hon skrev på samma sätt. Det glömde du nämna. Det är huvudsaken. Sen att hon inte ville avslöja sin identitet närmare är en annan sak. Vad du och andra som jag inte pratade med tycker spelar mindre roll.
Varför skulle jag? Hon svarar glatt så det visar att det var välkomna frågor. Vad du och andra tycker spelar ingen roll. Speciellt när det ni sysslar med är mobbning.
Noveller ger en mer frihet att såklart fantisera upp en bild, vilket jag tycker kan vara härligt. Och det skrivna ordet möjliggör ju mer fantasier som kanske är svårt att fånga på film. Framförallt sådant som är mer tabu och inte okej att spela in på samma sätt, men en novell är ju 100% fantasi. Sen så kan ju en novell beskriva känslor, upplevelser, tankegångar och sånt, vilket jag tycker gör de lite mer intressanta ofta :)
Sedan tycker jag film såklart är härligt att kika på ibland när man hellre vill ha det mer visuella :)
Ibland kollar jag in yngre tjejer i 20-årsåldern på stan. Sen går jag hem och runkar och fantiserar om dem :D.
Haha så kan det vara. Gubbe skulle ingen kalla mig iallafall. Hur gammal är du?