• Anonym (Linda)

Tjejer när började ni kolla på porr?

Och hur ofta tittar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?
  • Anonym (Mana)
    Anonym (11) skrev 2017-03-15 11:09:45 följande:

Jag började när jag var 11 och när jag gjorde det med min första kille var jag 12 och jag var 14 när jag gjorde det med en väninna... jag var också 17 år gammal vid min första trekant (tjej och kille) och jag var 19 när jag upplevde min första DP (DPA & DPV).

Ganska spännande liv...

Oj du var tidig med mycket du....
    Var du tidig med att onanera också då?
  • Pussan

VI var nog knappt 15 om jag minns rätt, några storögda småbrudar som ville lära oss hur det går till. Det vet jag rätt bra numera, men det blir någon liten porrkoll de flesta dagar i veckan

• Anonym (Incitamente)

Ca 17-19 när man fick betal-tv första gången. Tittade storögt.

• Anonym (Linda)
    Anonym (Incitamente) skrev 2017-04-12 22:44:29 följande:

Ca 17-19 när man fick betal-tv första gången. Tittade storögt.

Hahah...

Jo så var det!
  • Anonym (Mana)
    nevermind skrev 2017-04-19 12:33:58 följande:

12-åldern kanske. Kollar varje gång jag onanerar, så nästan dagligen.

Onanerade du till porr redan vid 12år?
  • jhd70

Det är bara svin som kollar på porr och kvinnor är inte svin! Män ja, men inte vi tjejer!

• Pussan
    jhd70 skrev 2017-08-31 10:22:57 följande:

Det är bara svin som kollar på porr och kvinnor är inte svin! Män ja, men inte vi tjejer!

Tycker inte att du ska tala för alla kvinnor.
    Jag kollar porr. Jag må vara ett svin i dina ögon, I can live with that. Men du ska inte tala om för mig eller andra vad jag ska tycka
  • BalkanBoy85
    Anonym (11) skrev 2017-03-15 11:39:43 följande:

Det var härligt, lite rå när båda var inne i min anal, men otroligt skönt när båda var inne i min vagina.

Oj,oj,oj
  • BalkanBoy85

Vet ej om jag ska skratta eller gråta. Har aldrig pratat med farsan om sex,vid ett tillfälle så tittade vi på tv och farsan kollade runt vad som fanns,han stannade vid en porrfilm och gick sin väg,han la sig i sängen,mig lämnade han ensam. Jag tog min kuk ut och började onanera,det va häftigt. Detta va med 13 eller 14.

Idag är man 32,runkar ibland 3 gånger om dan,tittar fortfarande på porr med tjejen...man ska leva livet,dock man drömmer om en trekant

Svar på tråden Tjejer när började ni kolla på porr?